Beste effect plug-ins thread

Le H'istoire se repete (of zoiets - zoek de tien fouten)

Le H'istoire se repete (of zoiets - zoek de tien fouten)

Origineel geplaatst door olafmol
sorry hoor maar dit is toch al TIG keer besproken? dan kan je beter een mod vragen of ie een paar oude threads kan bundelen want je gaat toch precies alle zelfde namen voorbij zien komen...:luv:

Ja Olaf dan kan je de helft van de threads wel opdoeken. Pippi Langkous wordt ook nog steeds herhaald maar ja er zijn ook iedere keer weer nieuwe kinderen hè.
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik gebruik altijd de logic plugs,,, en elke keer als ik iets anders probeer vind ik het niks.

Alleen moet er wel een betere compressor zijn dan die in logic, anders zal ik toch echt een dbx moeten gaan aanschaffen binnenkort

Ja man, als je 1 of meer analoge compressors koopt, ga je dat echt wel merken ! Dat klinkt net wat anders dan dat ding in Logic.
Maar goed, ontopic maar weer, ik gebruik zelf ook vnl. de Logic plugins, heb in het verleden wel andere geïnstalleerd maar daar werd m'n computer hardstikke instabiel van (vooral op Bluefilter liep 'ie vast, terwijl ik dat een heel geinig filtertje vond....;{ ).
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik gebruik altijd de logic plugs,,, en elke keer als ik iets anders probeer vind ik het niks.

Alleen moet er wel een betere compressor zijn dan die in logic, anders zal ik toch echt een dbx moeten gaan aanschaffen binnenkort

maargoed
1 logic
2 logic

etc

hmmm ik heb een dbx compressor maar die kan bij lange na niet tippen aan de thrill me van discodsp... als je op zoek bent naar een kleurende compressor dan....'t is dat ik niet altijd over alleen software maar ook over mijn hardware compressie wil hebben,anders had ik mijn hardware compressors al de deur uit gedaan....
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
hmmm ik heb een dbx compressor maar die kan bij lange na niet tippen aan de thrill me van discodsp... als je op zoek bent naar een kleurende compressor dan....'t is dat ik niet altijd over alleen software maar ook over mijn hardware compressie wil hebben,anders had ik mijn hardware compressors al de deur uit gedaan....

Dus een compressor van discodsp kleurt lekker ? Dan moet ik die maar es checken *D
 
helemaal met dj conflict eens... thrill me is momenteel de enige plugin waarvan ik het echt ontzettend jammer vindt dat ik'm niet hardwarematig kan gebruiken...
soms heb ik gewoon geen zin om alle analoge synth/drumcomputer tracks eerst in cubase op te nemen, maar mix ik het spul allemaal live...dan mis ik dus wel die thrill me... als ik de moeite neem alles eerst in cubase op te nemen gaattie letterlijk bijna op elk spoor eroverheen...
 
Back
Top