• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Juno 106] 3 Filterchips+ 6 oude OSC+3 Oude Filters

ZwamTek

Nieuwkomer
Lid sinds
27 december 2015
Berichten
15
Hallo,

Ik heb laatst mijn Juno 106 Voorzien van 6 nieuwe voices en 3 filters.
Echter heb ik 3 filters over omdat ik er 6 had besteld.
Dus ik verkoop mijn 3 nog verpakte Filters bij Analogue Renaissance.
Als extraatje voor mensen die de originele Filters en voices willen revizeren heb ik 6 Oude Originele Roland OSC Chips en 3 originele Roland Filters chips erbij.
het liefst verkoop ik de stuff in geheel.
1 Roland Chip heeft erg verbogen contact pootjes, maar daar weet iemand misschien wel raad mee.

De 3 stuks Filter Clones van Analoque Renaissance+Mijn oude Roland Chips geef ik 165 euro als richt prijs. Nieuw in
(wel aangebroken!) verpakking en nog aan elkaar gesealed.

De Filter clones zijn 46 euro per stuk nieuw.
En aangezien de Roland Chips een behoorlijke reparatie nodig hebben. (ik heb gehoord dat je die chips kan repareren) Wil ik daar niet teveel voor bij rekenen, dus 165 euro voor het totaal plaatje :)
 
Oops ik heb een foutje gemaakt! De reperateur wijste mij erop: het gaat om 3 analoque renaissance OSC en 3 oude Roland Filter chips! En 6 oude voices!

Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven!
Voices zijn goedkoper dan de filters. 25 euro nieuw zijn ze perstuk. Ik maak er 75 euro voor de 3 analoque renaissance chips+mijn oude Roland chips:)

Bedankt Bob, voor het wijze op de fout. (Tevens bedankt voor de reparratie, hij klinkt prachtig!)
 
Back
Top