• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis sr-18 en Novation Remote sl 37

pip

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2008
Berichten
1.231
Locatie
Delft
Beide in goede staat en werken perfect.

De Alesis sr18 is een zeer complete drummachine, die kan werken op batterijen, met een grote hoeveelheid drums, van akoestische drums geschikt voor vele stijlen tot dance en hiphop gerelateerde kits. Je kan hiermee, zoals op een mpc, ook unquantized werken.
Erg gemakkelijk in gebruik.
Prijs: 140 euro. (Nieuw is ie 230-250 euro.)


Het Novation midi keyboard is zeer veelzijdig:
.meer knoppen dan alle andere
.een display om te tonen welke parameter je bedient
.velocity én aftertouch
.x/y pad
.volledig instelbaar via device en software die ook onder w10 werkt
.met meerdere midi din en usb poorten
.werkt op batterijen, erg handig als je hem standalone gebruikt
.37 toetsen. Ideaal voor monosynths vind ik.
Prijs: 125 euro. (De 25 keys variant gaat voor 300 nieuw zie ik, en 49 toetsen weer wat meer.)


Af te halen in Delft, of verzenden tegen meerprijs.
Bij interesse kan ik wat foto’s maken.
 
De Alesis is verkocht.
Voor de Novation is veel interesse, maar nog geen knopen doorgehakt. Zie foto’s op marktplaats. (Synthforum prijs is 10 euro lager.)
 
Bump

130 euro
 
...ik bedoelde 120... :)
 
Back
Top