• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland td-3 v-drummodule +pads

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Roland td-3 module voor v-drums.

Ivm upgrade verkoop ik deze module. Werkt met trigger pads die ik er evt ook nog bij heb ( 3 stuks, in gebruikte maar goede staat, evt incl. bevestigingselementen voor (v-) drum rack)
Maar werkt ook gewoon met midi als klankmodule.
-midi in/out

32 drumkits, beperkt aanpasbaar met bescheiden galmpjes.
Wel goed klinkende kits die je zelf kunt samenstellen uit de onboard klanken.
Ik denk een goede aanvulling voor iemand die bv niet met samples werkt maar wel een aantal toffe akoestische kits er bij wil.
Er zitten ook een 808 en 909 in en een soort van d&b kit, maar zoals gezegd helemaal mix en match wat je wilt.

Tempoknop ( voor de rythm coach functie) is defect door een rake klap met drumstick een paar jaar geleden door een kennis die ook wel eens los wilde gaan op een electronisch drumstel.
Is alleen van belang voor die coach functie dus verder niet van invloed.

Vanwege dit defect een lage vraagprijs van 75 euro.
Met originele adapter en evt. het bevestigingsplaatje voor op je v-drum kit.

Voor de pads vraag ik 25 euro per stuk wat niet duur is. Ze zijn wel gebruikt maar werken nog perfect. incl. kabel.

als je alles in één keer koopt krijg je er een hi hat controller bij die stoffig is maar nog goed werkt.
Alles in één koop 125 euro
 
Module is verkocht.
Nog 3 v-drum pads incl. bevestigingsarmatuur + kabel 30 euro per stuk.
 
Back
Top