• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: Maschine + Komplete 10 + Expansions

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.284
Locatie
't Gelders Eiland
Maschine Mk1 in de verkoop, software versie 2.x. Is in zéér goede staat, geen gebruikssporen zichtbaar. Heb er zelf houten zijkanten aan gemaakt, wat zonder problemen weer te demonteren is... Komt ook met dustcap. Bij Maschine zitten behoorlijk wat expansions (hieronder weergegeven welke)

Komt met Komplete 10 Crossgrade. Deze zomer kan je voor €99,50 ugraden naar Komplete 11 als je dat wilt (10 is al enorm uitgebreid). Komplete wordt niet los verkocht van Maschine, omdat het een crossgrade is en niet te installeren valt zonder Maschine software.

Ik had graag €275,- gekregen voor het hele pakket.

Voor nog geen €100,- kan je upgraden naar Komplete 11 (alleen Komplete 11 is al 599,-) én heb je Maschine erbij met de expansions. Lijkt me een goede deal. Ruilvoorstellen sta ik voor open (ben op zoek naar een Arturia Drumbrute)

Expansions Maschine (14x):
Transistor Punch
Vintage Heat
True School
Dark Pressure
Platinum Bounce
Raw Voltage
Conant Gardens
Electric Vice
Drop Squad Bundle
Arcane Attic
Lucid Mission
Prospect Haze
Halcyon Sky
Cavern Floor
 
Wat Feauteaus erbij
 

Attachments

  • IMG_0044.jpg
    IMG_0044.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 95
  • IMG_0047.jpg
    IMG_0047.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 103
  • IMG_0051.jpg
    IMG_0051.jpg
    63,9 KB · Bekeken: 98
  • IMG_0046.jpg
    IMG_0046.jpg
    76,5 KB · Bekeken: 102
Nou vooruit voor minder mag t ook wel weg, het staat hier maar een beetje in de weg... Wie biedt er een mooi prijsje? Wellicht ga ik zomaar akkoord...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top