• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Sub37 & Erica Black Wavetable VCO (eurorack)

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Moog Sub 37 (met nieuwe metalen cut-off)
Een jaar oud en alleen in de studio gebruikt en dus als nieuw.
Inclusief originele doos en toebehoren.
Vraagprijs: 1100,-

Erica Black Wavetable VCO + ROM 3 expansion
Slechts een paar dagen oud maar past toch niet in mijn setup. Is absoluut in nieuwstaat en inclusief beide originele doosjes.
De uitbreidings rom (ROM 3) twv 29,- zit er al op.
Vraagprijs: 275,- inclusief de rom kaart

Ik sta open voor ruilvoorstellen (eurorack). Ben met name geinteresseerd in:
- XOAC Batumi + Poti
- Mutable Instruments Rings/Braids
 
Geheel onverwacht kwam de eerder afgehaakte koper toch opdagen voor de Sub37.....
Deze is dus verkocht!

De Black Wavetable is er nog wel en is zoals gezegd slechts een paar dagen oud. Je kunt de factuur erbij krijgen. Mooie kans om wat geld te besparen mocht je hem toch al willen aanschaffen.
 
Ik heb alweer zin om verder te gaan bouwen aan mijn rack dus kleine prijsverlaging voor de golftafel.
- Erica Black Wavetable VCO 250,-
- Erica Black Wavetable ROM 3 - 20,-
 
Vooruit, laatste prijsverlaging. 250,- en dat is dus inclusief de Rom 3.
 
:slotje: Ik gooi em even dicht en maak een nieuwe... is sneller/handiger dan titels aanpassen :slotje:
 
Back
Top