Keytek Cts2000

pack

Nieuwkomer
Lid sinds
30 januari 2018
Berichten
2
Hoi allemaal ,

Null verstand van synthesiser, vond een Keytek Cts2000 er is iets met de internal database geloof ik ..er staat bv internal preset 17b en dan daar onder iets wat volgens my een instrument moet zijn ,maar dat word niet correct weergegeven ?

Ik weet dat je geluiden kan opslaan internal ,mischien zijn dit de code's waaronder deze zijn opgeslagen ?

de crt presets op de cassete geeft ie wel goed aan ,en die geet ook mooie (?) geluiden ..


ik heb er een nieuwe knoop battery in gedaan ,en dacht dat ie dan ook automatiche terug ging naar fabrieks instellingen ,maar dat heeft niet gewerkt .

Eenigste reden waarom ik op dit forum bent gekomen is om uit te vinden of het waard is om het te laten maken voor verkoop of dat het niet loont en ik het beter kan verkopen zoals het nu is voor de CEM and SSM chips ? geloof dat daar wel eens naar gezocht word ?

retrrVJ.png


U1oNPyo.png


JL8eRA2.png


hier nog wat info over welke het is : https://www.facebook.com/SielKeytekCTS2000/


Bij voorbaat dank allemaal
 
deze kan gesloten worden ...ik vond een manual online waarin beschreven werd hoe je de int data base gebacktup werd door de rom card ......kan het posten ..maar is een facebook page
 
Idd rom module. Ik heb hem een tijdje gehad, heel lang geleden van een kennis. Kleine 22 jaar geleden ofzo. Kocht hem en na een tijd is die weer terug gegaan. Programmeren is een ramp. Sound was best aardig. Sem oid zit er in. Bouwkwaliteit was ook bagger. In die zat wel rom module. Handleiding was een soort print met C64 letters. Echt ouderwets en was denk de originele handleiding
 
Back
Top