Flightcase Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.

Morpher

XAKALELE
Lid sinds
29 mei 2011
Berichten
552
Locatie
Rotterdam
Hallo vrienden!

Is er hier iemand die toevallig een Roland TR-808 flightcase heeft liggen?
Ik zou er graag eentje willen kopen namelijk. :okdan:
 
Ik heb wel een case waar de mijne ooit in zat....is gemaakt van hout en kan je na mijn verhuizing krijgen....ik verhuis einde van de maand.
Bij interesse kan ik een foto maken voor je, pm me maar.
 
Ik wil de kist ook daadwerkelijk gebruiken om mee te nemen aan boord van een vliegtuig.. Weet niet hoe sturdy die van jou is?
 
Als handbagae of voor onderin het vlieguig? In het eerste geval kan je al af met een stevige softbag, onderin het vliegtuig zou ik een no-go vinden, maar als je niet anders kan dan zou ik een goede pelican case kopen met sloten erop
 
ZOw ben er weer.. AGGGGGGG.

Heb een hele goed is perfect voor mpc 3000. Die mag je wel lenen. As ik hem maar terug krijg. ;-) Tijdsduur zou ook leuk zijn 1-2-3 weken of maanden.
 
Als handbagae of voor onderin het vlieguig? In het eerste geval kan je al af met een stevige softbag, onderin het vliegtuig zou ik een no-go vinden, maar als je niet anders kan dan zou ik een goede pelican case kopen met sloten erop

Ik wil hem in het ruim, dus onderin het vliegtuig, meenemen. We nemen normaal onze spullen gewoon mee in een 'normale' koffer met veel foam, alleen dat durven wij vanzelfsprekend niet aan in het vliegtuig.
We hebben ook teveel/te grote spullen om ze allemaal als handbagage mee te mogen nemen. :(
 
Ik heb goede. verder noppefolier er om heen. Voor mpc3000 vlindersloten. Lenen mag. Moet je hem zelf ophalen. ga hem niet brengen.. :) Lenen mag, alle stickers en tape aub dan verwijderen.
 
Moet ik anders opmeten. Is iets vierkanten. gewoon extra ruimte er in. lekker laten slapen die TR-808 in noppen folie
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top