• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

micromonsta

steven1

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2013
Berichten
423
Locatie
Amsterdam
Hoi allemaal,
hierbij bied ik mijn Audiothingies, Micromonsta te koop aan.
Ik gebruik deze de laatste tijd nauwelijks meer en dat is zonde van dit leuke apparaat.

Hierbij de specs:

8 voices of polyphony
2 oscillators, 1 sub oscillator, 1 multimode filter, 3 envelopes, 3 LFOs, 6 modulation slots, 3 scalers, 1 lag operator per voice
12 oscillator types + 30 (multi-sampled) wavetables (15 factory featuring both evolving sweeps and totally random wavetables + 15 user for your own creations)
8 filter types
Powerful detuning options (both per voice and per oscillator)
Powerful arpeggiator with step pattern editor, slide and accent capable for 303-ish arpeggiated phrases
Deep modulation matrix (with for example filter parameters, envelope or LFO speeds as destination)
A chorder module allowing the generation of 4-note chords within a key/scale
Internal FXs
384 preset slots to store your sound creations
Plus, added to the original release with firmware updates:

Non-interpolated wavetables
Arp pattern randomization options
MPE compatibility (Settings: Channel 1 = common, Channels 2 to 16 = notes, pitch bend set to +- 48 semitones, slide: CC1, relative unipolar or CC74, relative bipolar)
USB MIDI input
Drone mode
Microtuning support

Vraagprijs: €265,-

komt met orginele adapter!
 
Back
Top