• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming: Akoestiek, Keyboard stand & Kenton Thru-5

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
De studio is weer opgeruimd en ik heb wat spullen over waar een ander misschien meer aan heeft:

- Kenton Thru-5, een MIDI IN naar 5 MIDI Thru. Handig ding om meerdere synths aan te kunnen sluiten. Beetje overbodig geworden hier door mijn eurocrack verslaving.
Heeft was krasjes, maar werkt verder prima.
Nieuw iets van 70,- mag weg voor 40,-

- Keyboard standaard zwart. Eenvoudig enkele systeem met tandwielen. Doet t prima. Niet moeders mooiste, maar wat geeft dat bij een keyboard standaard?
Geen flauw idee wat dat ooit koste, maar mag weg voor 5,-


Dan nog een hele berg akoestisch spul. Voor foto's kijk op die andere verkoopsite en zoek op: "Akoestiek: Auralex en andere Akoestische panelen":

- 2 Zwarte professioneel gemaakte doe het zelf akoestische panelen van 100 x 60 CM. Prima te gebruiken als absorptiepanelen naast je hoofd of achter je speakers. In nette staat met slechts lichte beschadiging. (kleine scheurtjes in het doek) - 20,- voor beiden!

- 2 witte zelfgebouwde akoestische panelen van 128 x 64 cm bestaande uit een houten frame gevuld met rockwool en omkleed met kaasdoek en stof. Klein vlekje op 1 van de panelen aan 1 zijde, maar verder nog helemaal netjes. - 20,- voor beiden!

- 10 Auralex wedges DST-114?? blauw. Zijn aan de achterkant beschadigd wegens opplakken. Aan de voorkant soms wat kleine vlekjes of kleine schade, maar nog vrij netjes. Vanwege de staat een schappelijk prijsje. Nieuw in de winkel voor 4,30,- per stuk. 2,- per stuk bij mij of 15,- voor alle 10.

- 1 Auralex Sonoflat 2 in het paars. Is nooit gebruikt geweest en ziet er nog zo goed als nieuw uit. Nieuw in de winkel voor 30,-. Mag weg voor 15,-

- Auralex Wedge paneel bordeaux van 60 x 60 CM. Is een klein stukje uitgeknipt om plaats te maken voor de deurhendel en vlekken aan de achterkant van het lijmen. Mag weg voor 10,-

80,- euro totaal aan akoestiek, neem je de hele boel in 1 keer mee dan mag dat voor 60,

Die Kenton wil ik best nog versturen, de rest is ophalen in Haarlem Oost. (bij IKEA)
Ruilen mag ook, ik lust wel wat eurorack.
 
Even een schopje met een prijsverlaging voor wat spullen.

- Keyboard stand X-model 5,- (op te halen in Haarlem Oost)

- Akoestiek, Genoeg om flink wat problemen mee op te lossen lijkt mij. 50,- of doe een bod op losse panelen (ophalen in Haarlem Oost)

- Kenton MIDI Thru.. Verbazend dat hier nog geen reactie op is, uiterst handig dingetje. - 35,-
 
Die MIDI Thru is veel vraag naar en word morgen waarschijnlijk opgehaald.. Spoedig verkocht dus.

Niemand interesse in de akoestische panelen? Doe me een leuk bod en het mag mee.
 
Back
Top