Lady L.'s Dance (straight forward house) by Jaimie Fanatic

Origineel geplaatst door virkaz
zo op de laptop klinkt het niet verkeerd.
is dit ook een geplande release?

ik zat er aan te twijfelen om het zelf te doen, maar hij is vrij om te licenceren..
 
Fly girls:

eh dat geluidje wat er na 2.20 bij komt (ik denk een slap-bass achtig geluidje) is gewoon fals!
Hm, voor de rest beetje eenheidsworst muziek (sorry maar zo klinkt het een beetje)
De tambourine kan ook wel beter (niet 1-1-1-1-1 maar maak er 1-2-1-2-1-2 van, dat klinkt veel funkier denk ik)
mix: te haaaaard! clipping..


Lady Linda:

klinkt beter maar wat erg eentonig vind ik hem (voor het type muziek)
synth geluidjes kan ik niet echt warm van worden.. Bassline is wel okee, mooi vol. Geen spectaculaire melodie maar okee.


hmm als ik me post teruglees behoorlijk negatief..
het is wel positief bedoeld hoor :D

Arv
 
Origineel geplaatst door Arv
Fly girls:

eh dat geluidje wat er na 2.20 bij komt (ik denk een slap-bass achtig geluidje) is gewoon fals!
Hm, voor de rest beetje eenheidsworst muziek (sorry maar zo klinkt het een beetje)
De tambourine kan ook wel beter (niet 1-1-1-1-1 maar maak er 1-2-1-2-1-2 van, dat klinkt veel funkier denk ik)
mix: te haaaaard! clipping..


Lady Linda:

klinkt beter maar wat erg eentonig vind ik hem (voor het type muziek)
synth geluidjes kan ik niet echt warm van worden.. Bassline is wel okee, mooi vol. Geen spectaculaire melodie maar okee.


hmm als ik me post teruglees behoorlijk negatief..
het is wel positief bedoeld hoor :D

Arv

ik snap het wel :)
ik ben aan het leren om met tonen en melodieen om te gaan he :) dat gaat niet in een keer goed
maar ik ga er wat mee doen.. :)
 
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
ik snap het wel :)
ik ben aan het leren om met tonen en melodieen om te gaan he :) dat gaat niet in een keer goed
maar ik ga er wat mee doen.. :)

valt wel mee hoor, het is geen hele melodie die vals is en het valt ook bijna niet op dus ik zou me niet ongerust maken Jamie! :D
 
Origineel geplaatst door Arv
valt wel mee hoor, het is geen hele melodie die vals is en het valt ook bijna niet op dus ik zou me niet ongerust maken Jamie! :D

:)
 
Back
Top