halloow

Cycloop

Ingeburgerd
Lid sinds
10 november 2003
Berichten
38
Locatie
Nijmegen
Dag mensen,

Al hoewel ik me al eerder voorgesteld heb onder een andere naam ben ik daarna zo inactief geweest dat ik besloten heb om nu ik weer wat meer wil posten me opnieuw aan te melden. M.A.W. Ik ben meer een lezer op dit forum dan een schrijver. Mijn naam is Tom, ik woon in Nijmegen alwaar ik ook met mijn studie bezig ben. Qua muziek ben ik redelijk veelzijdig maar ik houd me vandaag de dag het meest bezig met :j: Progressive :dj:. Wat ik daarvoor gebruik staat hieronder bij mijn gearlist.:L Meer uitleg over wat ik echt gebruik volgt wel een andere keer als ik de pic. van mijn 'crib' plaats of zo. Eigenlijk ben ik meer een tweakert dan een muzikant, hoewel ik een jaar of tien muzikale onderwijs gevolgd heb. Voor zo ver mijn introductie mochten er nog vragen zijn ik beantwoord ze graag hier onder.

Groetjes cyclOop / Tom

Ohja, ik ben zo goed als blind aan een oog, vandaar die naam.
 
welcome2.gif
 
Hey hey Cycloop !!!!!!! :doei: :peukie: :biertje:
 
Origineel geplaatst door enyo-dog
hartelijk welkom, zijn best wel wat muziek liefhebbers/makers in nijmegen.:)

Tsja, ik moet eerlijk toegeven dat ik een half jaar geleden nog in Eindhoven woonde, het absolute mekka van synth-forum zo lijkt het.
 
welkom joh ennuh in het "hooge noorden" stikt het er ook van de muziek makers en liefhebbers, lol! ;)
 
Origineel geplaatst door Cycloop
Tsja, ik moet eerlijk toegeven dat ik een half jaar geleden nog in Eindhoven woonde, het absolute mekka van synth-forum zo lijkt het.

idd,
 
Back
Top