• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

vintage synth module Evolution EVS-1

G

Guest

Guest
1HE rack midi module Evolution EVS-1

ik ga het niet mooier maken dan het is.

de EVS1 is een oude digitale module en tenzij je de editor hebt (geen idee of die nog op het net te vinden is en of daar vandaag de dag nog mee te werken valt, hij was er ooit voor Atari en DOS) hebben we het dan over een preset bak met 98 vintage synth klanken en 2 drumsets.

de module is multitimbraal en 8 (dacht ik?) stemmig polyfoon.

het lijkt dus allemaal niet veel, maar het goede nieuws is wat mij betreft dat er veel goede vintage sounds in zitten, synth, strings, piano, bell, die naar mijn idee soms beter klinken (meer vintage karakter) dan sommige nieuwe analoge bakken.

met al zijn beperkingen is dit gewoon een erg lekker klinkende module, met een lekkere stevige (drückvoll sound, ook de drums, waar je af en toe een mooie sound vanaf kan pakken..

en voor de prijs hoef je het niet te laten. €85 (€90 inclusief aangetekende verzending.)

de module werkt goed, ziet er netjes uit en komt met originele adapter.
 

Attachments

  • SAM_4249.jpg
    SAM_4249.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 72
  • SAM_4251.jpg
    SAM_4251.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 63
  • SAM_4252.jpg
    SAM_4252.jpg
    72,6 KB · Bekeken: 58
Back
Top