• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

niet te geloven, toch echt waar FORMANT

rmnsterman

wtdr
Lid sinds
6 februari 2015
Berichten
88
Locatie
amsterdam
Ik heb voor degene die zelf kan en wil bouwen een VOLLEDIG 10 VCO FORMANT SYSTEEM..
Nooit afgebouwd en nagenoeg de gehele lot is dus nieuw, het soldeerwerk op alle print is gedaan...
Je kan dit van zijn leven niet kopen, maar voor het relativeren van de lot: het is voor pak en beet 12000€ aan onderdelen, en niet te vergeten zet je het in zijn geheel in elkaar heb je waarschijnlijk de grootste formant die je 24 jaar gekleden had kunnen bij elkaar kopen, voor zo ver mijn kennis reikt kun je er dus een meerstemmig stereo of desnoods quadraal systeem van maken, Ik krijg het niet op Ebay vanwege het feit dat ik geen verkoop statistieken heb en moet het dus eerst maar even met iets kleiner starten??? tenzij iemand mij daar mee kan helpen????

Matrixsynth is zeer geintereseerd om het te plaatsen, reverb zelfde verhaal, maar blijkbaar moet je eerst met iets kleiners van start..

internationaal verwacht ik de opbrengst significant hoger uit te pakken, maar voor hier 3350,-€ of kom me helpen dit door Ebay heen te stampen en ik reken je in voor een percentage.... check de specs hier onder:

10 X vco 7 original steel fronts
all populated including m U a 726 1 small visio print 9 large
12 adsr's 2 original fronts
9 xvca's 1 original front
3 x rfm 1 original front
3 x noice 2 original fronts
5 x rm
6 x ac
2 x lf vco
2 x vc lfo
2 x lfo
2 x phs
phase switch print rare
2 x dng
3 x sh
2 x vcf 12db
6 x vcf 24db
2 x ef
2 x wp
1 x output board stereo
9 x vcf U1
2 x mix
1x mr out
3 x ino
3 x cn U1
1 x npd
7 x lf OU1
3 x lf OU2
6 x kov
All prints are populated and soldered, but never used, so componends are as new.
To every print there is a coresponding bag of potentio's, steel, double function and 40% plastic ones
around 280 total includes mini jack chassis around 500 new.
254 x d shaft new
d shaft new potentio caps red, grey and black tops
30 x countered played caps new
d shaft
11 x moog d shaft new
40 x bagalite d shaft new
30 x misc
20 x elma 22k potentio's new
9 x elma 100k potentio's rotary new
32 x elma tenstep rotary caps new
5 x steel double potentio's extra new
7 x plastic rotary 77k extra new
10 x plastic rotary 1k extra new
60 x mini jacks chassi extra new
2 ems joystick potentio assembly new
16 x panic, trip switches new
250 x rotary connector rings new
100 mono mini jacks new
55 stereo mini jacks new
10 x misc rotary
1x psu + midi
10 x mini jack 2 mini jack mono leed new
1 box of chips around 64 preamp etc. + 6x mUa
35 x envelopes with designated transistors
32 x 33cm construcator plates
12 x 18cm constructor plates
9 x slider frames + some panels
17 x 12 step elma selectors used
12 x 12 step rotary switches new

Ik heb zelfs al Journalisten geïnteresseerd in de bouw van deze tijdcapsule...
 
Back
Top