• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Novation MiniNova + Korg Microkorg XL

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
560
Locatie
Woerden
Omdat ik ze nauwelijks gebruik, verkoop ik de onderstaande synths. Ze zijn vrijwel nooit gebruikt, zien er als nieuw uit en hebben in een rookvrije studio gestaan.

Novation MiniNova
Nog zo goed als nieuw, plastic zit nog op het schermpje. Inclusief microfoon, adapter en originele doos. Amper gebruikt. Je kunt er een VST Editor voor downloaden en de synth in je DAW gebruiken. Je krijgt er ook een aantal soundsets bij. Prijs 250 euro.

Korg MicroKorg XL
In goede staat, weinig gebruikt. Inclusief op maat gemaakte beschermhoes, adapter en microfoon. Geen doos meer van. Prijs 250 euro.

Zie de foto's. Bekijken en ophalen kan in Woerden.

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG


$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG
 
Bump!

Prijs MiniNova naar 240 euro. Prijs MicroKorg XL blijft 250 euro.

Ik wil ook wel ruilen tegen een Yamaha AN200, Yamaha AN1X of een Yamaha CS6X/CS6R met PLG-150AN kaart.
 
Koop is helaas niet doorgegaan, dus beide synths zijn nog beschikbaar. Los voor 240 euro per stuk, in 1 koop mogen ze voor 450 euro weg.

Wie maakt me los :)
 
Bump! Toch twee mooie synths lijkt me :)

Prijs verlaagd: beide synths mogen weg voor 225 euro per stuk (lager ga ik denk ik niet).

Ruilen tegen een (goede) Yamaha AN200, DX200, Yamaha AN1X of een Yamaha CS6R kan ook.
 
De MiniNova is verkocht (op Marktplaats). De MicroKorg XL is er nog wel, voor 225 euro mag hij weg.
 
Back
Top