• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 1, met klein defect

Olifant

Ingeburgerd
Lid sinds
19 april 2017
Berichten
52
Ik heb hier een Nord Lead 1 staan, zonder voice expansion.
Klinkt heerlijk! Echt een top synth.

Het enige probleem is dat van een aantal (4-5) willekeurige toetsen, af en toe de noot blijft hangen na het indrukken. Dit blijft zo tot de desbetreffende toets weer ingedrukt is.

Via midi is dit probleem niet aanwezig.

Ik heb hem wel eens opengemaakt, maar het zag er te ingewikkeld uit.


Het liefst ruil ik hem met een andere soortgelijke VA-Analog synth, maar sta open voor alles.

Vraagprijs: 400,-
 
De reden dat ik hem wegdoe, is omdat hij teveel plek in beslag neemt, iets compacters zou dus fijn zijn (Y) :)
 
Ik sta ook open voor een ruil tegen een synth uit de Boutique serie van Roland (y)
 
Ik heb hem laten repareren, zal een nieuwe advertentie maken deze mag dus op slot! :)
 
Back
Top