Hoe install ik bitcrusher op mijn FL Studio 4 of Cubase??

Mike Rockmore

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2003
Berichten
903
Locatie
Groningen
Ik heb bitcrusher gehaald, het is een plug in voor downsampling etc. Ik heb alleen ongeveer nihil ervaring met plug-ins. Misschien kan iemand mij helpen hiermee?

ik heb de .dll file in mijn plugins folder gegooid maar bij Fruity zegt ie cant put bitcrusher in 2 a channel. Ik zou uberhaupt wel eens willen weten hoe het precies werkt met plug-ins want ik merk dat ik dit soort dingen wel in mijn muziek wil verwerken..

Bij voorbaat dank :halleluja Grtz Mike



:doei:
 
Het is toch een effect....?
Als je hem nou in fruity op een van je kanalen zet op je mixer?
Gooi iets door dat kanaal en het werkt lijkt mij.
 
Origineel geplaatst door Raph
Het is toch een effect....?
Als je hem nou in fruity op een van je kanalen zet op je mixer?
Gooi iets door dat kanaal en het werkt lijkt mij.

Oke super weer zo simpel kan het dus zijn :D ik ga het nu ff proberen dankje gast :biertje:

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik nog nooit met die mixer een beetje actief heb gewerkt.. Is het zo dat als ik het downsampling effect erin gooi ik dit live moet doen? en dus niet in een patroon kan gooien?

Want dat zou wel een stuk relaxter zijn. Dus niet dat je het op een bepaald moment moet inschakelen maar dat het gewoon net zo als bij een loopje op een bepaalde tijd wordt ingestart if ya get me?

ThankQ voor je reactie :dj: GRTZ Mike
 
sorry hoor, maar als je vraag een voetballiefhebber zou zijn, dan had ie een warez-shirt aan, een warez-sjaal om, een warez-muts op en gooide ie met een warez-baksteen de ramen in van het Steinberg hoofdkwartier om tenslotte iedereen te moonen waar bijkomstig een fraaie warez-tattoo zichtbaar wordt.
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
sorry hoor, maar als je vraag een voetballiefhebber zou zijn, dan had ie een warez-shirt aan, een warez-sjaal om, een warez-muts op en gooide ie met een warez-baksteen de ramen in van het Steinberg hoofdkwartier om tenslotte iedereen te moonen waar bijkomstig een fraaie warez-tattoo zichtbaar wordt.

Wat een mooie jongen ben jij. In plaats van zulke niet nuttige zeik berichten te plaatsen kan je me ook helpen. Maar sommige mensen, kiezen voor het zeiken omdat het makkleijker is.

Ik weet dat ik een ongeloofelijke rookie ben, maar hey als je niet vraagt naar dingen, kom je er nooit achter en waar deze dingen beter te vragen dan op dit mooie forum?

Verder snap ik niet waarom deze opmerking gemaakt moet worden maar het is wel een reflectie van je persoonlijkheid. Of heb ik je boodschap nu helemaal verkeerd geintreperteerd? Als dat zo is mijn excuus 8>

Als je niets nuttigs te zeggen hebt en je gaat alleen maar zeuren reageer dan gewoon niet? Of verveel je je?

Tis niet mijn bedoeling om 1 of andere ruzie met jou op gang te brengen btw

:doei:
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Ik hou het gezellig:biertje:

ik snap het nut alleen niet van deze berichten.

Zullen we nu weer OnTopic? Zenks

:doei:

ja sorry je hebt de schijn tegen ...

als je een plugin koopt dan zit daar meestal een installatie file bij
waarbij je niks hoeft te doen .... alleen maar de vst dir aanwijzen en klaar

in dit geval zou het ook een free plugin kunnen zijn .. maar ook daar zitten filetjes bij die je vertellen hoe en wat

maar zoals je het nu brengt heb je de schijn tegen ...

en begrijp me goed .. ik ben ook geen heilige

en nu naar terug naar het topic
lees de handleiding eerst goed door
daar staan vst en plugins zeker in uitgelegd
kom je er dan helemaal niet uit dan kan je het hier vragen
maar laat iig zien dat je hebt geprobeert je te verdiepen in de materie

dit komt namelijk erg over als een warezkiddy
en zodra deze site met warez worden geassioseerd
zeg maar dag tegen deze site

snap je nu deze berichten ? ;)
 
iig in de handleidingen van FL en CUbase staat precies het verschil en gebruik van audio effecten, vst plugins en midi effecten (alle 3 in vst formaat) en hoe het precies in zijn werk gaat :)

Probeer die eens.
 
Origineel geplaatst door MadR
ja sorry je hebt de schijn tegen ...

als je een plugin koopt dan zit daar meestal een installatie file bij
waarbij je niks hoeft te doen .... alleen maar de vst dir aanwijzen en klaar

in dit geval zou het ook een free plugin kunnen zijn .. maar ook daar zitten filetjes bij die je vertellen hoe en wat

maar zoals je het nu brengt heb je de schijn tegen ...

en begrijp me goed .. ik ben ook geen heilige

en nu naar terug naar het topic
lees de handleiding eerst goed door
daar staan vst en plugins zeker in uitgelegd
kom je er dan helemaal niet uit dan kan je het hier vragen
maar laat iig zien dat je hebt geprobeert je te verdiepen in de materie

dit komt namelijk erg over als een warezkiddy
en zodra deze site met warez worden geassioseerd
zeg maar dag tegen deze site

snap je nu deze berichten ? ;)

Warez ja daar heb ik wel eens van gehoord, het is alleen niets voor mij zo diep zit ik nog niet in het computer gebeuren hmmm? Dit progje is mij aangeraden door iemand (van KaZaa) ja dat kan ook nog he :halleluja en omdat ik geen idee wat ik moest doen met zon soort plugin, heb ik het maar aan jullie gevraagd.

Ik kon namelijk ook niet bij de tutorials op FL.com en de Help bij fruity wijst ook niet veel uit. Vandaar dat ik het hier vraag. Bovendien vindt ik het niet leuk dat er vooroordelen worden geveld over mij, ik snapte geen hol van het bericht omdat ik niet eens wist wat het begrip warez in hield.

MAar goed zoals ik eerder al zei ik heb het al uitgevogeld. Ik snap alleen soms het eindeloze gezeur niet hoor.. Warez? ik wist niet eens wat het was toch wordt ik uitgemaakt voor warezkiddie. Ik plaats bericthen om hulp te krijgen niet om allemaal gezeur over me heen te krijgen :yamaha: Maar goed genoeg gezeurt bedankt iig voor de hulp die ik van jullie kreeg :halleluja

:doei:
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Warez ja daar heb ik wel eens van gehoord, het is alleen niets voor mij zo diep zit ik nog niet in het computer gebeuren hmmm? Dit progje is mij aangeraden door iemand (van KaZaa) ja dat kan ook nog he :halleluja en omdat ik geen idee wat ik moest doen met zon soort plugin, heb ik het maar aan jullie gevraagd.

Ik kon namelijk ook niet bij de tutorials op FL.com en de Help bij fruity wijst ook niet veel uit. Vandaar dat ik het hier vraag. Bovendien vindt ik het niet leuk dat er vooroordelen worden geveld over mij, ik snapte geen hol van het bericht omdat ik niet eens wist wat het begrip warez in hield.

MAar goed zoals ik eerder al zei ik heb het al uitgevogeld. Ik snap alleen soms het eindeloze gezeur niet hoor.. Warez? ik wist niet eens wat het was toch wordt ik uitgemaakt voor warezkiddie. Ik plaats bericthen om hulp te krijgen niet om allemaal gezeur over me heen te krijgen :yamaha: Maar goed genoeg gezeurt bedankt iig voor de hulp die ik van jullie kreeg :halleluja

:doei:

check je pb !
 
Back
Top