• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Minilogue te koop/te ruil

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Tsja en nu maar hopen dat ik hier geen spijt van krijg...

Korg Minilogue te koop.
In perfecte staat, inclusief originele adapter, doos en stuk Quickstart papier wat moet doorgaan voor handleiding... ofwel als ik em netjes inpak kun je er mee thuiskomen of je em net uit de winkel gevist hebt.
Is ongeveer een half jaar oud en heeft hier alleen maar binnen op mijn bureau gestaan.

Leuke bak, heel hands-on, maar ja ik ga aan de Eurocrack en ik kan dus wel een potje extra geld gebruiken. Dit betekend uiteraard ook dat ik eventueel open sta voor een ruil met/korting middels Eurorack modules.

Vraagprijs is altijd lastig met die schommelende prijzen, maar de enige die ik online vind staat in Belgiƫ gereserveerd met een hoogste bod van 525,- dus laat ik daar in meegaan.
 
Een acceptabel bod op de Minilogue heb ik al gehad.
Maar eigenlijk heb ik meer interesse in ruil met Eurorack.
Dus als iemand nog wat modules kwijt wil in ruil voor een minilogue hoor ik t graag.

Ik heb nu al een paar cases aangeboden gekregen, bedankt, maar die heb ik niet nodig.
Het gaat dus echt alleen om een ruil tegen losse modules.
 
Last edited by a moderator:
Degene die hem zou overkopen heeft helaas moeten afhaken en hoewel ik veel reacties heb gehad heb ik ook nog geen mooie ruildeal kunnen sluiten, dus....

Prijsdaling naar 500,-
Een ruildeal met wat leuke modules is uiteraard ook nog een optie (geen cases of Mother-32)
Effectpedalen en andere synthesizers wil ik wel naar kijken, maar voorkeur ligt bij verkoop of eurorack.
 
Back
Top