• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Toft ATB-24 - high-end analoge mengtafel met meterbrug

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.579
Zoals de titel al zegt, ik wil mijn Toft ATB-24 verkopen.

Dit is waarschijnlijk de allerbeste analoge high-end home-studiomixer die er bestaat. 24 kanalen, 8 subgroepen, 6 aux sends, verdacht stille en warme pre-amps, monitoring controls, talkback, supersolide en soepele 100 mm faders en bovenal een schitterende, extreem muzikale EQ die gebaseerd is op de legendarische Trident 80B. Beter dan dit wordt het gewoon niet, zeker niet in deze prijsklasse! Voor meer informatie, zie bijvoorbeeld de uitgebreide review van Sound on Sound – http://www.soundonsound.com/reviews/toft-audio-atb24.

Dit exemplaar is echt in optimale staat, alles werkt perfect en hij is echt een schitterende aanvulling op iedere (semi-)professionele thuisstudio. Wordt geleverd met bijbehorende meterbrug.

Bij de goedkoopste aanbieder is deze set te koop voor 7.500 euro, maar ik bied hem aan voor slechts 5.500 euro!

Wegens het formaat en gewicht lijkt ophalen me de meest reële optie… de koffie staat klaar.

Ik ben niet echt geïnteresseerd in ruilvoorstellen, tenzij het gaat om een goede summing mixer of een SSL Nucleus 2.

$_84.JPG

$_84.JPG

$_84.JPG
 
Back
Top