• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mijn Roland System-1 met SH101 plugout en decksaver voor jouw Roland System-1M ?

creme_brulee

Stamgast
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
360
Locatie
Amsterdam
Omdat ik liever wil patchen i.p.v. toetsen bied ik hierbij mijn Roland System-1 te ruil aan voor jouw Roland System-1M

Hij is nauwelijks gebruikt en nog in nieuwstaat. Komt inclusief SH101 plugout, transparante decksaver, orginele stroomadapter, papieren handleiding en productcode. De doos ervan heb ik niet.

Belangrijk: de SH101 plugout zit al in de System-1 geladen en ik heb daar geen licentiecode van. Dat betekent dat als je er een andere plugout inzet, je de SH101 plugout definitief kwijt bent !!!
 

Attachments

  • IMG_0901.jpg
    IMG_0901.jpg
    79,5 KB · Bekeken: 106
  • IMG_0899.jpg
    IMG_0899.jpg
    89,4 KB · Bekeken: 92
  • IMG_0903.jpg
    IMG_0903.jpg
    87,9 KB · Bekeken: 88
Back
Top