• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Din Sync RE-303

gn!uz

Ingeburgerd
Lid sinds
19 september 2010
Berichten
80
Ik ben bereid één van mijn geliefde RE-303's van de hand te doen! Deze RE-303 is door mijzelf (professioneel) geassembleerd.

Voor zover van toepassing zijn hiervoor uitsluitend dezelfde originele (NOS) onderdelen gebruikt die ook in de TB-303 gebruikt zijn. Ik noem er een paar: Sumida MC-102c, Roland BA662A, 2SB596-O, 2SA733AP, 2SK30A-O, 2SK30A-Y, 1S2473, RD6.8EB3, RD15EB3. 1SZ46A, Hosiden jacks, Neutrik MIDI sockets etc. etc..

Ipv de oorspronkelijke Sanyo elco's in de TB-303 zijn Nippon Chemi Con elco's gebruikt (Sanyo is destijds overgenomen door Nippon). Verder Nichicon film caps. De RE-303 is voorzien van een RE-303 CPU. Het resultaat is een fonkelnieuwe TB-303 replika, identiek aan het origineel. Ik durf te stellen dat de RE-303 zelfs beter is dan het origineel vanwege de hoge kwaliteit PCB (qua layout 100% gelijk aan het origineel) en de zeer mooie en strak afgewerkte aluminium behuizing. Naast de oorspronkelijke dinsync is de RE-303 voorzien van MIDI.

De huidige zwart matte knoppen staan fraai maar sluiten niet goed aan op de potmeters. Binnenkort worden de definitieve knoppen sets geleverd. Je kan hierbij kiezen uit black mat en silver. Deze zijn wederom van topkwaliteit!

Het beestje klinkt waanzinnig ACID!!

Voor EUR 1500 mag deze RE-303 van eigenaar wisselen!

YVrxGXi.png
 
Back
Top