TFHats - binary stars (Transhumanism remixes) op Bass Agenda

Klinkt goed, vind het geheel alleen wel erg vermoeiend door de energie in het mid-hoog (hats, cymbals) en de breedheid in dat gebied. Is dat de bedoeling?
Maar die bezwerende vocalen zijn erg passend. Prima track verder :)

Nu er ook een videoclip van is, merk je duidelijk dat het grootste deel van die vervelende hoge frequenties veroorzaakt worden door de lelijke compressie artefacten van de Soundcloud versie. De klank van de Youtube-post is nog steeds een beetje scherp maar veel fijner om aan te horen. Goede track! de vocalen doen mij enigszins denken aan de band Interpol.
 
Oh, dan hoef ik me geen zorgen te maken :) Ik hoor ook van gasten dat ze een week over een track doen, vandaar dat ik ff benieuwd was, thanks!

Een hadden ook wel wat tijd er voor. Andy hoorde mijn track in White Noise eind vorig jaar en gaf aan dat hij deze toch wel erg graag wilde uitbrengen. Omdat zijn schema aardig vol zat hadden we (nou ja, Robert, Wibo en Ronald) tot april de tijd om remixes op te leveren.

@Elektrovolt: dank je voor de complimenten. Soundcloud geeft inderdaad veel mid hoog mee.
 
@Elektrovolt: dank je voor de complimenten. Soundcloud geeft inderdaad veel mid hoog mee.

Nu doet SC dat bij lang niet elk nummer, dat ligt vermoedelijk erg aan de mix en het formaat. Op SC klinkt hij gewoon erg schel maar bij de video hoor je het ook nog wel een beetje.
 
Back
Top