Bass Station 2 en midi en arpeggiator

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
Hallo forumleden.

Vraagje van mijn kant. Ik gebruik al een tijdje mijn bassstation en wordt er nog steeds blij van. Echter. Het lukt mij niet om met midi de arp te triggeren. Als ik een noot uit fl studio zend, begint de arp niet te spelen en krijg gewoon de constante noot te horen. Nu heb ik op internet enkele fora gelezen en het schijnt dat na de update het beestje wel het trucje moet doen. Maar na de updat gebeurt er nog niet veel. Best jammer want de arp is best heel erg leuk. Iemand ervaring mee?

Ben benieuwd.

Gr. Matthijs
 
Gebruik gewoon de arp van FL zolang je het nog niet weet anders.
 
Na een update is dat dus wel mogelijk. Er staat me iets bij dat je [Function] + [Latch] moet indrukken voordat het werkt, of zo'n soort toetsencombinatie. Kan ook [Function] + [On] zijn geweest, moet je even op googelen.
 
Met Function+Latch switch je tussen "In" en "out":
"In": arp reageert op inkomende midi-noten. Via de midi out wordt de data van je keyboard verzonden
"out" arp reageert niet op inkomende midi, via midi out worden je arp-notes verzonden

De update wordt automatisch uitgevoerd als je voor de eerste maal je BS aan de Librarian hangt, die met het artist/producer-pack van de novation site te downloaden is.
 
:) Inderdaad - ik zie nu deze post pas :s. Na het draaien van de update heb ik dus nergens gelezen dat je function+latch moet drukken. :) Anyway... Ik kan jullie wel verzekeren: HET WERKT. Ik *arp* lekker nu.
 
Back
Top