• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TX81Z, DX21, W5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoozer

vorbei
Lid sinds
6 november 2002
Berichten
9.558
Locatie
Thuis
Alle prijzen zijn exclusief verzenden. Ophalen in regio Eindhoven of regio Venlo. Niks moet weg dus vertel me maar waarom de prijzen niet redelijk of marktconform zijn en misschien kunnen we het dan alsnog eens worden. Ik ben niet geïnteresseerd in ruil.

Roland MT-32 + adapter
35 euro - Wil je nog DOS-spellen spelen op authentieke wijze met de beste kwaliteit? Zoek dan niet verder; dit is je bak.

Yamaha TX7
100 euro
Let wel: de geheugenbatterij moet vervangen worden, en er zit een Amerikaanse stekker op. De omvormer krijg je bij. Het ding laadt zonder problemen presets in, dus hang er iets als Dexed aan en je kunt vooruit zonder schroeven. Ik ga nog een poging wagen een nieuwe batterij er in te zetten, maar dan gaat de prijs nog wel omhoog.

E-mu ESI4000 met Turbo optie (Turbo optie wordt niet los verkocht)
75 euro, inclusief SCSI harddisk (nooit aan het werk gekregen maar toendertijd gloedjenieuwe gekocht) en CD-rom drive (getest, werkt) en een ris kabels plus library CDs. Verzenden is mogelijk, ik heb de originele doos nog, maar de SCSI-zwik wordt dan apart verstuurd.

Yamaha TX81Z
150 euro - de kaart met de operators zit er nog bij. De enige echte LatelyBass.

Yamaha DX21
125 euro. Mooie staat. Alleen ophalen. Waarom een DX100 achterna zitten terwijl je deze kan hebben voor minder en er meer mee kan doen?

Yamaha W5
150 euro. Alleen ophalen. Workstation met 76 toetsen. Inclusief 2 expansion cards (Vintage Synth en Piano - Vintage Synth is ingebouwd). Diskdrive werkt niet meer - bij het "repareren" hebben ze 'm vergeten aan te sluiten en het ding zit hardstikke vol van binnen dus is het niet leuk om 'm uit elkaar te halen. Denk aan een evolutie van de SY85.

Akai S950
500 euro. Vanwege het gewicht alleen ophalen. Bijgeleverd is een gloednieuw compatible display die je direct kunt inbouwen. Er staat er hier op MP ook nog een voor 550, dus sla je slag. Iemand heeft op de bovenkant met stift "Baby Always Come Back" gekalkt, maar daar zie je niks van als je 'm in je rack hebt zitten. 1536 KWORDS installed, OS 1.2, geen SCSI. Floppy drive heeft wat hulp nodig bij het er in duwen van een schijfje, maar je gaat er toch een Gotek of HxC inzetten, right?
 
Last edited by a moderator:
MT-32 has been reserved.
 
ESI-4000 has been reserved.
 
TX7 has been reserved.
 
ESI-4000 has been sold!
 
S950 has been reserved :)
 
S950 sold! TX7 sold! DX-21 reserved.
 
Yamaha W5 has been sold!
 
DX21 has been sold!
 
Moderators, :slotje: graag :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top