Gloomer - Fatbergs Politicians / progressive dance

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.127
Locatie
België


Ik schaam me diep :o:
Want hier is alweer een Gloomer track..
Ook weer 's nachts begonnen.. en afgewerkt door de dag.
Ik slaap maar 3 uur per nacht en ga er kapot aan, vooral aan de nachtmerries..
Het moet allemaal uit mijn lijf, daarom dit overgedoe aan nummers.


A fatberg is a congealed lump of fat, sanitary items, wet wipes, and similar items found in sewer systems, which do not break down like toilet paper. Fatbergs really are politicians who fuck up this whole world.. Gloomer hates them intensly.. Zum kotsen. Have a happy listen, and peace !! Gloom.

Eduard en ik vinden hem alvast al geslaagd, hopelijk lusten jullie hem ook.
Ik heb speciaal gelet om de extra hoge tonen te vermijden.

Vele groeten, Gloom 8)
 
Wow hier komen veel geluiden in, mooi!
Gaat er wel lekker op, vocals zijn niks voor mij (in het algemeen niet dus)
maar vin ze nog wel in deze track passen!!

Fijn om naar te luisteren ;)
 
Zit een hoop arbeid in zo te horen!

Klinkt goed, ik hou alleen niet van deze stijl muziek maar dat is mijn probleem.
 
Al is dit muziek die ik zelf niet draai maar toch met plezier geluisterd!
Ik wil je wel een compliment maken met deze track, hier is over nagedacht hoor ik, toptrack!
Vind dit een hele goede track, de vaart zit er lekker in met zat afwisseling, tempo breaks, goeie sounds enz.
Zit gewoon heel goed in elkaar, ook qua opbouw, mix ook goed wat mij betreft.
Ik hoor dat je heel vertrouwd bent met je apparatuur want het klinkt echt professioneel.
Ik zal 'ns wat vaker naar tracks luisteren van je.
 
Dat zou leuk zijn.. Ik blijf hier wel posten hoor ;)

Willem, hartstikke bedankt man, je commentaar doet me heel erg deugd.. Ben blij dat je'm zo goed kon pruimen. Toppie van je ! :okdan:
 
Op 59 sec had ik eigenlijk de zang van Dieter Meier verwacht, dus dat mag je als een compliment opvatten. Vind t verder wel een beetje chaotische track, maar niet vervelend.:okdan:
 
Wow, dank je wel SlaveoftheWave, doet heel erg deugd om te lezen.. Fantastisch gewoon :okdan:

En mijn slaapproblemen raken stilaan opgelost dankzij mijn nieuwe medicatie, dus dat zit ook wel snor.

Dank man !!
 
Ik moest uiteraard even naar je track luisteren, je weet tis niet mijn smaak, maar wat jij allemaal produceerd zo ff in korte tijd, man man man.... en het klinkt ook gewoon goed. Respect hoor! Dit is ook gewoon weer dik in orde. Ik zou bijna zeggen f*ck die slaap, maar das ook niet goed en dat weet je zelf ook wel. Ik heb het ook hoor als ik iets in mijn hoofd heb moet het eruit en slaap ik ook nauwelijks. Ik zeg petje af en denk aan je gezondheid gloomer! Keep up the good work!
 
Krek en Egres, dank jullie van harte voor de lieve woorden.. Doet een mens deugd om te lezen. Ik zal proberen tracks te blijven posten, ook al is het onder het k*tnummer-topic..

Toppie van jullie, dank ! :okdan:
 
1.36 t/m 2 min dik, nieuwe track waardig, doet mij hieraan denken

 
Hey, dank DigitalArt en Waz.. jullie opmerkingen doen me goed. De jeugd van tegenwoordig hé ? Zelf zou ik die link nooit gelegd hebben ;)

Nieuwe track zijn onderweg :)
 
Back
Top