CEM IC's - nog iets waard?

OttoLotto

Ingeburgerd
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
97
Dag allen, ik vond hier een setje CEM IC's (3310,3320,3330,3340), heb die - mogelijk wel 30 jaar terug - eens gekocht bij de firma Synton (jawel, die van de syrinx!), tezamen met een evaluatieprint die ik echter helaas niet meer kan traceren (schema heb ik wel). Ik ben er nooit aan toegekomen er iets mee te doen, heb dus ook geen idee of ze werken maar ik heb ze destijds nieuw gekocht dus dat zou wel moeten, normaal gesproken. Misschien een leuk project voor een Eurorack synthvoice voor iemand met meer tijd dan ik...?

Enig idee of dat nog iets waard is en zo ja, wat zo ongeveer?

Bedankt alvast!
Maarten
 
Ik heb hetzelfde setje een keer verkocht voor tegen de 200 euro. De 3340 is inmiddels opnieuw in productie, alhoewel er altijd puristen zijn die meer betalen voor een origineel denk ik.
 
45euro stuk voor de 3330 en 3320

minimum 70euro voor de 3310 ,deze is niet makkelijk meer te vinden

3340,25-30euro,maar als er een wit puntje op is,70euro

een probleem is dat je niet kan bevestigen dat ze werken

Ik had destijds ook zeldzame dure SSM's gekocht van een toen bekende muziek zaak die vintage herstelde in Nederland,pas 3 jaar later als ik een Prophet 5 rev2 had ben ik erop uitgekomen dat ze me allemaal defecte SSM'verkocht hebben..
 
Ik had destijds ook zeldzame dure SSM's gekocht van een toen bekende muziek zaak die vintage herstelde in Nederland,pas 3 jaar later als ik een Prophet 5 rev2 had ben ik erop uitgekomen dat ze me allemaal defecte SSM'verkocht hebben..

Als je onderdelen uit een defecte en/of afgeschreven synth koopt loop je de kans dat ze niet werken.
 
Als je onderdelen uit een defecte en/of afgeschreven synth koopt loop je de kans dat ze niet werken.

Niet als je ze koopt als werkend verkocht (en nog eens duur betaalt) uit een bekende herstellings zaak!
 
Back
Top