• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Machinedrum SPS-I MKII (te koop)

69forever

cultuur ≠ money
Lid sinds
23 juni 2016
Berichten
21
Locatie
Halle, BE
LAAGSTE PRIJS IS €500, PM GRAAG

Om budgettaire redenen en het weinige gebruik ervan doe ik mijn Elektron Machinedrum jammer genoeg weg.
Sinds ik max/msp heb ontdekt is hij echter een beetje in de achtergrond verzeild geraakt, dus ik denk dat het best is dat hij van eigenaar verandert...

Naast sommige standaard gebruikerssporen (enkele uiterst kleine krasjes) is hij cosmetisch perfect. Het scherm heeft geen enkel mankement en de body is enorm proper :-)

Ook technisch is er niets mis mee. Alles werkt perfect en alle onderdelen zijn origineel.
Het enige wat op te merken valt is dat de rechterbovenste rotary pot wat speling heeft gekregen naar de rechterkant toe, maar dit doet niets aan de werking ervan.

Je krijgt er de originele adapter bij en 2x (nooit gebruikte) rack mount ears. De doos heb ik ooit impulsief gebruikt voor iets anders en ben ik dus kwijt...

Ophalen/testen in Halle, België (1500), verzending is mogelijk = kosten voor de koper.

Voor specifieke/overige vragen kunt u mij altijd contacteren:
aortegac@vub.ac.be
0487/20.52.78
 
Back
Top