• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Q Keyboard: ZEER ZELDZAAM!

lawrence_o

Ingeburgerd
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
82
Locatie
Belgie bij Antwerpen
Dag synth liefhebbers,

Ik heb wegens plaatsgebrek 1 waldorf Q vervangen door een rack.
Ik heb 2 Q Keyboards en dus mag er eentje weg.

Deze synths zijn zeer zeldzaam en moeilijk te vinden.
Hij werd steeds in rookvrije studio gebruikt en ziet er als nieuw uit.

Bovendien is het ook nog eens de 32 voices versie en de gele, welk de meest betrouwbare versie is. De latere Phoenix kon al eens met bugs te kampen hebben, deze gele versie is echter zeer stabiel.

http://www.vintagesynth.com/waldorf/waldorf_q.php

Op youtube staan demo's zat.

Deze synth kan ook een prima investering zijn. Hij behoudt zijn waarde en zal enkel zeldzamer worden gezien haast niemand hem weg doet. Op eBay staat momenteel slechts 1 exemplaar uit de VS.

Toegegeven, hij is niet goedkoop maar is het volledig waard. Ik heb er ook nog een Blofeld naast staan maar qua sound kan die totaal niet tippen aan deze mooie Q.

Prijs: 2700 euro.

Groeten
Lorenzo

Lawrence_o@telenet.be
 
Back
Top