Payt - SpaceDrifter

Net genoten van je track, Payt! Mooie combi van Jarre en Kraftwerk, althans zo ervaar ik. Mooi en goedgekozen sounds, prima opbouw ook. Mijn vote ga je zeker krijgen! Cd-tje vol van dit soort tracks zou ik zeker kopen!

Top!
 
Tof dat dit soort tracks er ook tussen zitten. Brings back memories, toen ik op de lagere school verslaafd was aan Synthesizer Greatest. JMJ, Kitarro, Vangelis, Jan Hammer, noem ze allemaal maar op. Als ik aan die namen denk, denk ik ook aan sterke melodieën en die mis ik nu. De geluiden zijn goed op elkaar afgestemd en de compositie blijft boeiend. Er is alleen geen hoek of melodielijn die echt bijblijft. Dat zou hem helemaal afmaken. Voor de rest een prima track wat mij betreft :okdan:
 
Mooie Track Payt. Ik hoor al mijn lievelingsgeluiden langs komen!

Inderdaad ene mooie mix van Jarre, Vangelis en Kraftwerk. Knap stukkie werk. Goed luisterbaar!

Vote, uiteraard!

RFB
 
Tof dit… Goeie sfeer, mooie akkoordenwisselingen en een fijne opbouw.
 
Erg mooi. Ik hoor Jean Michel Jarre, maar dan net anders, ik hoor Kitaro's Tenku album, maar dan ook eigenlijk weer niet, en nog meer. En dat gemixt tot één track die niet gaat klinken als een mengelmoes van allerlei muziek, maar alsof ie altijd al zo moest zijn.
(Wat een slechte verwoording van wat ik bedoel,....)

Van mij een absolute punt!
 
Dank allemaal voor de commentaren :) Dit maakt het voor mij allemaal de moeite wat meer waard!
 
Back
Top