• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M Audio Projectmix I/O DAW controller

bobkes28

Nieuwkomer
Lid sinds
1 februari 2010
Berichten
15
Hallo mede herriemakers.

Wegens een andere setup bied ik mijn perfecte projectmix aan. Deze geluidskaart en DAW controller is in perfecte staat. Waarschijnlijk wel bekend bij iedereen maar toch maar voor de volledigheid de specs en de foto's.

De projectmix is altijd in een rookvrije studio gebruikt met veel plezier. Uiteraard is hij te testen onder het genot van een bak koffie of een biertje ;-)

De prijs die ik ervoor wil hebben is € 250

Hieronder alle specificaties van de projectmix:

24-bit/96kHz audio interface
8 gemotoriseerde kanaalfaders
1 gemotoriseerde masterfader
8 aanwijsbare encoders
groot helder LCD display voor kanaal en plug-in functies
8 analoge mic/line ingangen met 48V fantoomvoeding per kanaal, 4 analoge uitgangen (1/4"jack), ADAT Lightpipe in/uit, S/PDIF in/uit
1x1 MIDI in/uit
1x FireWire 6-pins
ondersteunt onder andere Ableton live, Cubase, Sonar en ASIO
2 x hoofdtelefoon uitgang
1 x directe instrumentingang
afmetingen: 504 x 470 x 108 mm
gewicht: 12.6 kg
 

Attachments

  • IMG_20161005_133437.jpg
    IMG_20161005_133437.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 103
  • IMG_20161005_131907.jpg
    IMG_20161005_131907.jpg
    41 KB · Bekeken: 86
Last edited by a moderator:
Still here. En live te bewonderen ook gewoon op OSX El Captain voor de mensen met een mac....
 
Back
Top