Leuke soundcard voor in studiotje

Vergeet ook zeker niet even de thread hire te controleren over de geluidskaarten-test! Vond ik erg interessant, vooral de latency en de frequency-curves zijn soms echt om te huilen bij sommige "professionele" kaartjes.
Ik ben persoonlijk meteen fan geworden van de RME-kaartjes :engel:
 
Waar staat die test ergens? (ja ik ben soms weleens lui :L )
 
Ik heb de phase 28 van terratec, wel een aanrader: 2 ingagen, 8 uitgangen, digitaal in/uit, midi in/uit.

Alleen heb ik af en toe last van hele irritante en monitor/mixer slopende tikken als hij zichzelf inschakeld...
Maar wat wil je voor die 270 euro's??
 
En vrijwel geen latency, ook heel belangrijk
 
Origineel geplaatst door SanderSchuurman
Ik heb de phase 28 van terratec, wel een aanrader: 2 ingagen, 8 uitgangen, digitaal in/uit, midi in/uit.

Alleen heb ik af en toe last van hele irritante en monitor/mixer slopende tikken als hij zichzelf inschakeld...
Maar wat wil je voor die 270 euro's??

270 euro ?!?!? Damn...... Ik zag laatst de ews88mt ergens nieuw voor 299 euro op een website....
Dan wist ik het wel ! (ik heb nog fijn 460 euro voor m'n ews88mt mogen betalen..... =( )

En dat van die tikken, als je die tikken bedoelt bij het in/uitschakelen van je comp: ik heb nog nooit een pc of geluidskaart meegemaakt waarbij je dat NIET hebt ! (bij de ene wel meer als de ander, maar dat kan ook aan de aangesloten spiekertjes liggen)
Ik zet om deze reden dan ook altijd EERST de compjes aan, en daarna pas de mixer.
(na gedane "arbeid" gaat dit dus in omgekeerde volgorde)
 
thnx :biertje:
 
Back
Top