• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KOOPJE: Fostex B16 Taperecorder, EHX 8 Step Program

Lid sinds
27 augustus 2010
Berichten
252
Locatie
Utrecht
Er moeten wat spulletjes weg.

FOSTEX B16
Ik heb op mijn Fostex B16 leuke opnames gemaakt, maar sinds ik met m'n studio moest verhuizen staat ie vanwege ruimtegebrek en andere prioriteiten in de hoek.
Hij moet even worden afgesteld. Ik heb al even geinformeerd en het is allemaal redelijk normaal onderhoud. Sommige kanalen nemen niet meer lekker op en sommigen krijgen een piepje.

Het is een 1/2 inch 16 kanaals taperecorder. Tape heb ik niet, die wil ik bewaren.

Ik zie ze in goede staat voor 500 ongeveer over marktplaats. Omdat je er wat opknapkosten aan hebt kun je 'm meenemen voor 300 euro.

Als ie niet snel genoeg weg is laat ik 'm zelf afstellen, dan wordt ie duurder, dus grijp je kans.

EHX 8 Step Program
Lache sequencerpedaaltje die CV uitstuurt, CV en midiclock accepteert met clock/tapdivide. Vershillende run modes zoals Reverse, One-shot etc. Glide amount instelbaar, intensity instelbaar.
Super leuk speledingetje maar heb even wat anders op het oog dus moet ie weg.
Hij is nog praktsich nieuw dus ik dacht aan 120 euro (155 nieuw).

Beiden op te halen in Utrecht/De Meern. De EHX verstuur ik, de taperecorder uiteraard niet.

Cheers!
E
 
Back
Top