Luftmeister - Crockett's Theme (2016 Remake)

Jow, lekker die kick en snare!!! Pads nóg breeder dan 't origineel! Goed hoor! De melodie / lead vind in iets minder gelukt, overall een acht (dankzij de aangezette percussie)!!
 
Jeetje wat goed gemaakt zeg!
Dikke 10 voor jou ;)
 
ik zou zweren dat ik naar het origineel aan het luisteren ben.

Ik vraag me af hoe dit legaal zit.
Als iets zo goed is nagemaakt is het eigenlijk hetzelfde als het origineel direct kopieren en dat mag officieel niet.

Blijft een mooi nummer.
 
Die koto harp is inderdaad minder gelukt. De ruissound is te zacht en de koto mist wat attack en helderheid. Daardoor klinkt de koto sound wat slapper dan het orgineel. Het valt vooral op omdat de rest zo spot on is, knap werk :okdan:
 
Fantastische remake! Je hoort idd wel kleine verschillen met Koto harp en de lead, maar je pads in combinatie met drums zijn geweldig!
 
Ik vindt het goed gemaakt...... verschil is er, maar maakt dat uit?
Heb ook meteen even je Madonna remake geluisterd.... klinkt netjes, alleen jammer dat de vocalen van mindere kwaliteit zijn (ook heel net in elkaar zit)

:okdan:
 
Klinkt goed. Zal een hoop werk zijn geweest om het precies zo na te maken. Het enige waar ik nog een beetje aan zou werken is de mix, die hier en daar iets te wollig is denk ik, dus wellich wat low cuts toepassen om alles een beetje ademruimte te geven.. Bijvoorbeeld de pads (een Jupiter 8 ) hebben wat meer definitie in het origineel.. De originele snare lijkt ook anders te zijn, en klinkt meer als pure witte ruis met een envelope en wat reverb.

En dan idd de koto harp. Aangezien dat blijkbaar een DX-7 geluid is wordt het lastig om die precies te reproduceren, maar je bent een heel eind gekomen.

Mooi werk!
 
wajow die Koto komt wel erg dichtbij hoor! Dichterbij dan dat ik t ooit gehoord heb in andere remakes. en de backing track is spot on! dacht in t begin ff dat t t origineel was :P.
Alleen de gitaar had eigenlijk een echte moeten zijn ipv. synth :P...

Edit: (na t vergelijken met t origineel)
Hahaha ik vind jouw Koto zelfs mooier dan t origineel :P!!
 
Shit man, respect gozer. Well done.
 
Back
Top