Miss Cocktail Waitress

Hey Bob..... ik moet een beetje aardig tegen je zijn omdat je een cm groter bent dan ik :D

Even los gaan op je werkstuk hier :D Nee, heel leuk, goede combo ook, 2 puntjes (persoonlijke voorkeur)
op 1.41 als de vocaal eruit gaat even een heel klein toefje effect op de vocaal..... breekt imo net even te abrupt af (heeft wat glue nodig)
Vanaf 3.45 t/m 4.05 zou ik de drums even achterwege laten en alleen met de dame in kwestie de synthpartijen gaan beluisteren ;) ... drums komen weer terug als mr. customer binnenkomt (geeft imo een rustpuntje in het geheel)

Verder lekker fris en fruitig geheel :okdan:
 
En die ducking klinkt voor iemand met mijn kwaliteiten al helemaal ingewikkeld :D.

Helemaal niet ingewikkeld. Het is wat het zegt, niet meer - niet minder :D.

departure.1220017800.duck-diving-for-food.jpg


Cheers,
Exo. :mega:
 
Hey Bob..... ik moet een beetje aardig tegen je zijn omdat je een cm groter bent dan ik :D

Even los gaan op je werkstuk hier :D Nee, heel leuk, goede combo ook, 2 puntjes (persoonlijke voorkeur)
op 1.41 als de vocaal eruit gaat even een heel klein toefje effect op de vocaal..... breekt imo net even te abrupt af (heeft wat glue nodig)
Vanaf 3.45 t/m 4.05 zou ik de drums even achterwege laten en alleen met de dame in kwestie de synthpartijen gaan beluisteren ;) ... drums komen weer terug als mr. customer binnenkomt (geeft imo een rustpuntje in het geheel)

Verder lekker fris en fruitig geheel :okdan:

1:41 klopt helemaal wat je daarover schrijft. Daar heb ik geknipt en ik ben gewoon vergeten om het smoother te maken :). Die drums eruit wilde ik perse niet omdat het verschil dan te groot wordt met de maten ervoor waar die synth in overdrive gaat. het is ook een beetje het resultaat van'de manier van werken, eerst een track bouwen en later vocals erbij zoeken. Zoals je hoort, loopt de drum hier wel een stuk glijender dan in het stuk ervoor.

Rustpuntjes is toch niet voor mensen van onze leeftijd? :D

Hoe dan ook dank voor je feedback, Wordt altijd gewaardeerd, you know.
 
1:41 klopt helemaal wat je daarover schrijft. Daar heb ik geknipt en ik ben gewoon vergeten om het smoother te maken :). Die drums eruit wilde ik perse niet omdat het verschil dan te groot wordt met de maten ervoor waar die synth in overdrive gaat. het is ook een beetje het resultaat van'de manier van werken, eerst een track bouwen en later vocals erbij zoeken. Zoals je hoort, loopt de drum hier wel een stuk glijender dan in het stuk ervoor.

Rustpuntjes is toch niet voor mensen van onze leeftijd? :D

Hoe dan ook dank voor je feedback, Wordt altijd gewaardeerd, you know.

Oja, we zijn jong en fruitig :beard: :biertje:
 
Wow echt heel gaaf! Die vocal had er zelfs wel eerder in gemogen, nu klinkt het intro nog een beetje los van de rest. Hij loopt wel erg goed hoor die vocal, knap gedaan!

Knap gedaan zeg, proficiat!

Thanks mannen! Die vocal heb ik een tel verschoven ten opzichte van hoe de vocalist het heeft aangeleverd. Vond ik mooier :). Misschien ga ik het intro nog wel bijschaven (misschien ook niet). Hoe dan ook dank voor het luisteren en de feedback.
 
Net terug van vakantie krijg ik bij de track gelijk weer het vakantiegevoel (helaas is de realiteit anders en roept het werk weer). Lekker sfeervol in elkaar gezet en een mooi open einde. Hulde :halleluja
 
Back
Top