3 nieuwe tracks op Youtube

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Lid sinds
30 Maart 2016
Berichten
138
Locatie
Allie NL
General Generation Theme:
Een korte versie van de langere hieronder. Toen ie af was wilde ik nog eens de essentie samenvatten.
Het deuntje kwam mij bekend voor en geen idee of het onbewust plagiaat was of niet.



De langere versie van General Generation:
Inmiddels heb ik ook nog een extended mix en een lange extended mix van 6.15 minuten. Gewoon de korte verse en de lange versie aan elkaar geplakt met wat soundscapes ervoor en ertussen. Staat nog niet online en komt misschien nog.



Temporal Wave:
Begint zweverig met een soundscape (gemaakt met iDensity) en loopt uit op een Trance rampestamper.



Floating Reflexion:
Vlot (128 BPM) kek trekkie.



Ik hoop dat jullie het wat vinden...
 
Last edited by a moderator:
Waarom denk je dat je het verbruid hebt?
Ik vind je tracks wel goed inelkaar zitten, maar persoonlijk vind ik je keuze voor de sounds met name van de (lead)melodieen niet aansprekend. Track nummer 1 is idd een lekker deuntje, track 2 voegt eigenlijk niet veel toe. Track 4 vind ik nog wel het lekkerst. Je begeleidende videos zijn mooi qua visuele effecten, maar niet helemaal passend bij de muziek. Welk programma gebruik je voor de video's?
 
Bedankt voor de complimenten en het is voor het eerst geloof ik.
De leadsounds bij instrumentale synthesizermuziek is inderdaad een hekel onderwerp.
Ik hou zelf het meest van die harde sync lead sounds en dat kan misschien niet iedereen waarderen.
Goed punt natuurlijk. Ik was al van plan eens andere synth te gaan gebruiken voor de lead sounds.
Ik heb Synthmaster al maar gebruik hem nooit.

Voor de filmpjes gebruik ik vooral Matter, VJay (alleen hiermee kun je zo mooi 2 beelden door elkaar projecteren), Cartoon (tekeneffecten), Frax HD en iMovie.
Dat ik zelf de grootste fan van mijn muziek ben had ik al begrepen natuurlijk. Maar wie is dat niet?
 
Voor de filmpjes gebruik ik vooral Matter, VJay (alleen hiermee kun je zo mooi 2 beelden door elkaar projecteren), Cartoon (tekeneffecten), Frax HD en iMovie.
Dat ik zelf de grootste fan van mijn muziek ben had ik al begrepen natuurlijk. Maar wie is dat niet?

Bedankt voor de info over je videosoftware. Ga mij er eens op oriënteren.

En ja, ik vind mijn tracks ook altijd heel erg goed :P tot iemand anders er eens naar luistert. Dan merk je al snel hoe je vastzit in het keurslijf van je eigen creaties...;)
 
Temporal Wave vind ik de beste.. Maar de rest ook, wat een mooie nummers zeg.. Mooie melodieën, en ik ben echt fan van je synthpop sounds uit de jaren '80. Goed gedaan hoor, doe zo voort ;)
 
Inmiddels heb ik nieuwe versies gemaakt van General Generation:



De lange versie heeft ook een ander filmpje gekregen:



Ik heb al het advies wat ik heb gekregen dus toegepast: met de equalizer heeft het laag er 5 DB bijgekregen, het mid-hoog min 3 DB om het minder "digitalig" te laten klinken. De leadsound heeft er twee broertjes bijgekregen voor meer variatie.

Overigens heb ik alweer wat nieuwe tracks gemaakt.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top