1r arc

69forever

cultuur ≠ money
Lid sinds
23 juni 2016
Berichten
21
Locatie
Halle, BE
Yo vrienden

Ben nieuw op dit forum en ik hoop via deze weg leerrijke en vooral objectieve feedback te krijgen (zeker ivm volumes en eq'ing) :P
Deze track heb ik afgewerkt voor mijn examens begonnen, dus is wel al een tijdje geleden, een electro/early techno vibe

Thanks
Alex

https://soundcloud.com/69forever/1r-arc
 
Misschien ook meteen mijn vorige track posten, deze zat op de compilatie voor Andreas Gehm die ons 3 dagen geleden jammer genoeg verlaten heeft... kan het nog steeds niet vatten

Ander genre, ik dacht eerder aan breakbeat ofzo... ben er niet helemaal zeker van maar het stoort mij niet

https://soundcloud.com/69forever/a-op-r-t-op-a
 
Welkom.

Die eerste is wel lekker. Al vind ik het melodietjes niet zo bij de bas passen (smaak). Mix zit wel okee volgens mij.
Tweede vind ik niet zo.
 
Welkom.

Die eerste is wel lekker. Al vind ik het melodietjes niet zo bij de bas passen (smaak). Mix zit wel okee volgens mij.
Tweede vind ik niet zo.

Aight :-) de tweede is inderdaad wel iets apart



chille muziek man, well done :)

Merci!
 
Welkom 69forever!

Allereerst: leuke tracks en alle opmerkingen zijn opbouwend bedoeld.



Ik luister momenteel op laptopspeakertjes en hoor momenteel niet meteen problemen in de mix.


Je muziek zit vol goede ideeën, maar mist soms wat ontwikkeling van die ideeën. Dit is wat mij meteen opvalt als ik je tracks hoor.

Bij nummer 1 bv is rond 3'20 het melodisch materiaal echt uitgeput, hier zou meer variatie in moeten zitten. Dat geldt eigenlijk ook voor de rest van de track.
Je kan ook meer doen dat kanalen muten/aanzetten infaden/outfaden: melodische ontwikkeling, harmonische ontwikkeling, je geluid bewerken, nieuwe kanalen toevoegen.

Dezelfde opmerkingen gelden eigenlijk ook voor de tweede track.
 
Laatst gewijzigd:
Welkom 69forever!

Allereerst: leuke tracks en alle opmerkingen zijn opbouwend bedoeld.



Ik luister momenteel op laptopspeakertjes en hoor momenteel niet meteen problemen in de mix.


Je muziek zit vol goede ideeën, maar mist soms wat ontwikkeling van die ideeën. Dit is wat mij meteen opvalt als ik je tracks hoor.

Bij nummer 1 bv is rond 3'20 het melodisch materiaal echt uitgeput, hier zou meer variatie in moeten zitten. Dat geldt eigenlijk ook voor de rest van de track.
Je kan ook meer doen dat kanalen muten/aanzetten infaden/outfaden: melodische ontwikkeling, harmonische ontwikkeling, je geluid bewerken, nieuwe kanalen toevoegen.

Dezelfde opmerkingen gelden eigenlijk ook voor de tweede track.

Goed, variatie is key, zal er aan werken
 
Track 1 vind ik eigenlijk best te pruimen. Ik ervaar dat gebrek aan variatie niet zo. Had hem op de achtergrond opstaan en niets stoorde me. Da's een goed teken.

Track 2 vind ik vet! Verder niet zoveel toe te voegen.
 
Track 1 vind ik eigenlijk best te pruimen. Ik ervaar dat gebrek aan variatie niet zo. Had hem op de achtergrond opstaan en niets stoorde me. Da's een goed teken.

Track 2 vind ik vet! Verder niet zoveel toe te voegen.

superleuk om te horen, bedankt
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top