novation KS-Rack voor 499 bij feedback

synthmann

Ouwe rot
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
1.693
novation KS-Rack voor 499 bij feedback, zie de aanbiedingen pagina op hun site.
 
=( waarom moet ik nou boeken kopen deze maand voor school !?!?!?!?!
 
:{ En voor 200 euri meer de KS5 !!
 
Ik had hem ook al zien staan. Het is inderdaad een erg aantrekkelijk aanbod. Ik hoop maar dat het een blijvertje is voor die prijs, want binnenkort heb ik mijn geld nodig voor andere zaken.
Misschien over een half jaartje of misschien wel een tweedehandse. Ben benieuwd wat ze daarvoor over een half jaar vragen.
 
De E-mu Vintage Pro (128 voices!) is ook omlaaggekeild van de eerdere 699 naar 499.. die was nl. duurder dan de Vintage Keys Keyboard.. En de KS-rack blaast op deze manier de Micro Q van z'n voetstuk af. Meer voices in 't gemiddelde gebruik, effects per part..
 
Voordeel van de rackversie vind ik dat je voor de 2e envelope ook schuiven hebt. Zo is duidelijker af te lezen hoe de 2 envelopes staan t.o.v. elkaar. :geslaagd:
 
Ik vind het juist jammer dat ze de 3e envelop van de nova hebben weggelaten bij de KS. ;) Het wordt wel telkens goedkoper om aan de hardware te blijven. ;)

Voor een synth als dit betaalde je een paar jaar terug zowat het 3 voudige.
 
Whaa vet man!!
Heb 'm gelijk besteld met twee midikabeltjes!!
JOEGHEE!! 8D
En binnenkort mijn sidstation ruilen tegen een MS2000BR -> En dan ben ik weer compleet!!!
Oh wat is het leven toch mooi :biertje:
 
En de KS-rack blaast op deze manier de Micro Q van z'n voetstuk af.

Hoe blaas je met 16 voices en 4 parts de 25 voices en 16 parts van de Micro Q weg?!

En de KS-en kraken toch als je akkoorden speelt?

KS = Kraak Synth thread

:gaap:

Druid

PS: Niet dat ik het geen leuke bak vind, vooral het prijskaartje is heel fijn!
 
Ik heb er laatst een voor 460 gescoord, toen zei die verkoper dat het de laatste was.... en ach dat kraken valt wel mee, gewoon de levels wat terugdraaien, ik vindt het een fijn ding, gebruik 'm veel voor de drumgeluiden, die ook goed te editten zijn.
 
Origineel geplaatst door druid
Hoe blaas je met 16 voices en 4 parts de 25 voices en 16 parts van de Micro Q weg?!
Ik heb zelf een Micro Q gehad. Ik heb nu de Q.

- "In use" blijven die 25 stemmen niet staan. Dat wordt al heel gauw minder.
- de Novation heeft -echt- multitimbrale effecten, de microQ heeft er 1 per part en een global (en dat is altijd de delay of de reverb) en daar mag je 't mee doen.
- de KS-rack heeft stukken meer bedienings-oppervlak dan de microQ.
- de 16 parts zul je vrijwel praktijk nooit gebruiken, omdat je simpelweg bij part 6 of zo al tegen de limiet van de polyfonie aanhikt. De Novation had net zo goed 16-parts kunnen zijn, da's niet echt een financiële kwestie. Parts kun je uitdelen als snoepjes. Alleen, het behouden van effecten e.d. is het grote probleem.

En de KS-en kraken toch als je akkoorden speelt?
Daar kwam ik dus later ook achter. Jammer :|.

Hey, niet in slaap vallen! :D.

PS: Niet dat ik het geen leuke bak vind, vooral het prijskaartje is heel fijn!
Precies :).
 
Accoorden, nja dat is. Mijn k-station heeft hetzelfde probleem. Maar voor pads en strings moet je gewoon bij je Virus blijven: dat is naar mijn mening dé ultieme synth daarvoor!
 
Maar voor pads en strings moet je gewoon bij je Virus blijven: dat is naar mijn mening dé ultieme synth daarvoor!

sluit ik me bij aan,maar de jp8080 is daar ook super voor vind ik :okdan:
 
Effe vraagje tussendoor: Is de JP-8080 hetzelfde JP-8000 maar dan zonder toetsen?? Nog meer verschillen?
 
Origineel geplaatst door cosmiq
Effe vraagje tussendoor: Is de JP-8080 hetzelfde JP-8000 maar dan zonder toetsen?? Nog meer verschillen?

Daarover is pas nog een nieuwe thread begonnen (ff zoeken...) 8)
 
Back
Top