Cyclone Analogic Bass Bot TT-303

Status
Please reply by conversation.
Ik niet wat je er aan kwijt wilt, maar de tweedehands prijzen liggen redelijk dicht op de nieuwprijs inclusief korting rechtstreeks van cyclone.

350 euro tweedehands tegen 425 nieuw.
 
Oh en de verzending bij cyclone is gratis, scheelt je ook nog weer verzendkosten of benzinekosten voor een tweedehands exemplaar.
 
Hey thanks.

Volgens mij is hij rechtstreeks bij Cyclone 449,- maar zag 'm bij Musicstore wel voor 425,- inclusief verzenden.

Eigenlijk wil ik de Bass Bot enkel vergelijken met mijn x0x en vind het dan zonde daar een nieuwe voor aan te schaffen.
 
Hee, grappig zeg - ik heb precies het omgekeerde gedaan ; ik had al een TT-303 en heb onlangs een X0X gekocht ter vergelijking (een nieuwe, kon er op MP aankomen voor €400). De TT heb ik vrij snel daarna weggedaan :P Vergeleken bij de x0xb0x heeft 'ie wel érg wiebelig en off-center geplaatste pots, Stoorde me eigenlijk vanaf het begin al aan de el cheapo feel...

Maar ik was dus benieuwd of de bouwkwaliteit beter zou zijn. Is dat bij jou ook het geval of draait het om de sound?
 
Is het niet zo dat het wiebelige bij versie 2 opgelost is?

Mijn x0x is echt als een tank gebouwd en heeft absoluut geen 'el cheapo feel'.
Het gaat mij dus puur om de sound maar als de bouwkwaliteit van de TT-303 echt beroerd is, haak ik eigenlijk ook direct af.
 
Soundwise is de tt lekkerderder.
Hij voelt net als als een echte 303 wel (in vergelijk met de XoXbOx units) cheapo aan. Mja...
 
De bouwkwaliteit van de TB-303 is ook beroerd en goedkoop. :okdan:

Wobbly knopjes zijn niet opgelost hoor met de 'nieuwe' versie. Enige verschil is de shaft van de pots die geen groundconnectie meer maken en je geen hum hebt als je ze aanraakt.

Maar, ik ben blij met mijn TT-303. Soundwise vind ik 'm erg goed in vergelijking met de 2 tb-303's die ik gehad heb. Enige minpuntje is een dipje in het midgebied waardoor je dus wat moet boosten op je mixer.
 
En aangezien ik niet kan editten nog even als aanvulling dat ik de TT-303 stevig genoeg vind aanvoelen, beetje lichter dan de ekte ekte maar niet hinderlijk.

Gewoon kopen bij Cyclone, ff googlen naar een kortingscode en je hebt 'm voor 425 euro een paar dagen later in huis. Zie 'm soms met de kortingscode zelfs voor 407 euro bij Cyclone.
 
De pots van een TB waren bij mij nooit echt wobbly. Moet wel eerlijk zeggen dat het meer dan 10 jaar geleden is dat ik er voor het laatst één had.
Als de bouwkwaliteit van een TT vergelijkbaar is met die van een TB dan is het wat mij betreft OK.

Heb jij de sound ooit met een x0x kunnen vergelijken, Mononono?
 
Och, de pots zijn misschien wat wobbly, maar het gat waar de knop in zit, zorgt ervoor dat ie nooit echt ver kan "wobbelen" en dus geen kans op breuk oid. Ik heb meer moeite met de pots van mn Pulse1.. =(
 
Stevig genoeg om lekker aan te hengsten idd :)

Nog geen side by side vergelijking gedaan, maar wel vaak met verschillende (3) xoxboxen gespeeld. Vind ze beide erg lekker, maar die tt ziet er zo lekker sletterig uit.. :peukie:
 
jaja hou maar op. Ik heb al 3 x0xkes, nog een tt erbij is echt té gek :D
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top