Lighthouse (Feat. Hope)

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Weer een jam met de Octatrack, Analog Four en de vPed.
Zoals altijd hoop ik dat hij in de smaak valt..

 
Prachtige track weer en hier in iets mindere mate voor dezelfde issues als bij je vorige track. De drums mogen van mij een tandje minder nadrukkelijk aanwezig zijn. Maar da's kennelijk een smaak kwestie als ik de andere commentaren lees :D.
 
die trompet was mooi man, die mocht wat meer aandacht krijgen doorheen het nummer. Chille track, heb er met plezier naar geluisterd. ;)

Hartstikke bedankt!

Prachtige track weer en hier in iets mindere mate voor dezelfde issues als bij je vorige track. De drums mogen van mij een tandje minder nadrukkelijk aanwezig zijn. Maar da's kennelijk een smaak kwestie als ik de andere commentaren lees :D.

Bedankt voor het luisteren en je reactie Doc! En wat je zegt.. Smaken verschillen uiteraard.. Ik gebruik inderdaad wel veel meer contrast de laatste tijd daar heb je zeker gelijk in. :)

mooie sound voor een jam
gewoon een lekkere chillout track! :okdan:

Super bedankt!

Erg mooi hoor...goeie flow..leuke percussie-dingetjes. Heb je de mogelijkheid om een echte drummer toe te voegen? Dat verdient je track.

Veel dank! Nee een echte drummer heb ik niet in de buurt, maar dat zou inderdaad niet misstaan ;)

Gewoon goed! Hoe kom je toch aan die zang? (Vroeg ik mij ook al eerder af bij je vorige "blues" track.)

Bedankt zeg! Vroeger ging ik op zoek naar obscure platen in zo'n afgelegen platen winkeltje om thuis samples vanaf te trekken.. Tegenwoordig is er Youtube en dat is een goudmijn voor sample materiaal.. Zo loop ik wel eens tegen wat zang aan :) Voor het isoleren van vocalen gebruik ik waar nodig Roland R-Mix.
 
Bedankt zeg! Vroeger ging ik op zoek naar obscure platen in zo'n afgelegen platen winkeltje om thuis samples vanaf te trekken.. Tegenwoordig is er Youtube en dat is een goudmijn voor sample materiaal.. Zo loop ik wel eens tegen wat zang aan :) Voor het isoleren van vocalen gebruik ik waar nodig Roland R-Mix.

Dank voor je "kijkje in de keuken". Interessant! Lijkt mij niet eenvoudig om die zang te isoleren van de muziek. Ik zal mij ook eens in die materie verdiepen en zeker Roland R-Mix eens bekijken.
 
Back
Top