Infinite loop of thoughts

Aardig trackje. Wel een beetje saai, maar daarop sluit de titel dan weer mooi aan. :)

Leuke uitdaging trouwens. Er zijn wel vrij strenge regels overigens, maar goed, dan komt het vooral op creativiteit aan.
 
Fijne track en het is inderdaad een hele uitdaging om met één synth een hele track te maken.
Opbouwend bedoeld: repetitieve elementen sluiten niet uit dat er op harmonisch vlak meer kan gebeuren. Kleine wijzigingen op tonaal vlak kunnen het geheel nog boeiender maken.

Volgens mij kan je een gecondenseerde versie maken die enkele minuten korter duurt en heb je dan echt een prachttrack!

Goed gedaan!
 
Ik vind het absoluut wel een moie track. Met name de flow vind ik zo lekker, komt voor een groot deel door die lome drums. Dat staccato synthje zou van mij wellicht iets meer mogen glijen, maar los daarvan snap ik deze track volgens mij helemaal. Goed gedaan!
 
@bigImpactSound: Thanks! Ik begrijp je volkomen. Of ik er wat mee ga doen is een tweede. Vermoedelijk in een nieuwe track. Dit komt omdat ik na een tijdje componeren vaak helmaal klaar ben met mijn tracks en door wil. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;-)

@Dr van Lansberg: Je hebt het over glijen van het staccato synthje. Bedoel je hiermee dat je het te statisch/strak vindt? En wat zou je daar zelf aan doen?

Over de drums: Dank je wel! Fijn om te lezen. Toen ik deze flow te pakken had besloot ik door te zetten en de track verder uit te bouwen. Bedankt voor je mooie commentaar!
btw: De sub doet ook een veel i.c.m. de kick (en rest van de drums) om dit flow-effect te creëren.
 
@Dr van Lansberg: Je hebt het over glijen van het staccato synthje. Bedoel je hiermee dat je het te statisch/strak vindt? En wat zou je daar zelf aan doen?

Niet zozeer te statisch, meer te hoekig ten opzichte van de rest van de track. Ik denk dat ik zelf voor bijvoorbeeld wat langere noten gekozen zou hebben. En wat minder. Meer vloeiend. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het beter zou kunnen uitleggen :).
 
Back
Top