Midipal / Midibox Lite / Real time midi recorder

Status
Please reply by conversation.

nmnn

Human Error Synth Repair
Lid sinds
12 september 2013
Berichten
517
Locatie
Rotterdam
Ik zoek me knettergek naar - toch wel het liefst - een complete midi recorder. DIY is een optie, denk aan MidiRex, MidiGal enz, maar het zoeken naar onderdelen staat me op dit moment tegen.

Wie o wie heeft nog iets ligggen? En wil daar ook graag vanaf?

De Midibox Seq4 hier op synthforum is me net iets te duur voor wat ik er mee wil doen: live sequences opnemen van de alpha Juno en die loopen.
 
Ik heb een MidiGAL dat ik eventueel wegdoe, maar heb deze gebouwd gekocht en zelf een behuizing voor gemaakt, dus de prijs is er ook naar.. Vraag me dan af of je niet beter een tweedehands beatstep pro koopt
 
@merijnn: Apparaat kende ik nog niet. Maar als ik het goed begrijp is dat wel een enkele track die je kunt loopen. Ik zou graag willen kunnen layeren. Dus een loop opnemen van 4 bars 1/16, en een andere van 8 bars 1/16, enz enz. En alles uiteraard sync met de rest.

@Rvooh, de beatstep was ik inderdaad helemaal vergeten. Wellicht een overweging, maar ik ben nooit fan geweest van het ding. De MidiGal lijkt me persoonlijk net niet toegankelijk genoeg om in een live situatie makkelijk te kunnen gebruiken. Hoe heb jij dat ervaren?
 
@Rvooh, de beatstep was ik inderdaad helemaal vergeten. Wellicht een overweging, maar ik ben nooit fan geweest van het ding. De MidiGal lijkt me persoonlijk net niet toegankelijk genoeg om in een live situatie makkelijk te kunnen gebruiken. Hoe heb jij dat ervaren?

kwestie van prijs kwaliteit lijkt het me wel goed.. ik heb het even overwogen, maar mijn oog viel snel op de squarp pyramid omdat ik er veel veel meer wil mee doen ;)
midigal zie ik mezelf idd niet live gebruiken (midiseq?) terwijl zo'n beatstep echt wel gemaakt is ervoor
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top