Mackie X

Dat stuk over, we hebben 2 pci slots erin, maar wat erin gaat komen weten we nog niet. Zijn die pci slot dan niet een beetje overbodig ??? hij lijkt me nl. redelijk compleet met de benodigde I/O cards.


Vaag?

JA, ik denk het wel.Verder natuurlijk een vette bak
 
Re: HEAR. MIX. BELIEVE. dXb

Re: HEAR. MIX. BELIEVE. dXb

Origineel geplaatst door NOISE FX
Dit ziet er nog ins erg mooi uit!

http://www.mackie.com/products/dxb/index.html

Heeft iemand ook een foto van de achterkant? ..... :)

Yep, ben n.l. zeer benieuwd of ze er 24x een XLR microinput achter op hebben gezet.......,
dat zou nog es slim zijn... 8)


greetings,
Peet
 
ik vind het een prachtbak. vind het gedurft. ben trouwens ook wel benieuwd naar de achterkant. verder vind ik touch screens wel een leuk idee, maar je zou maar na een paar jaar ofzo een probleem dermee krijgen of misschien wel met de software. nou dan huil je. zou ik iig wel doen, maar toch gedurft. zou der graag eens achter kruipen. ben wel een beetje verliefd trouwens. :D
 
Origineel geplaatst door Fatar
ik vind het een prachtbak. vind het gedurft. ben trouwens ook wel benieuwd naar de achterkant.

mhh, zit net serieus het hele mackieverhaal nog es te lezen:
--
-citaat-
Analog Mic/Line I/O cards will be available, but the exact configurations have yet to be determined. The dXb’s mic preamps will have digitally controlled trims with recallable settings.
-einde citaat-

--

Leuk als je er 24 of 32 micro kanalan in kunt frutten.. :P

De vraag is natuurlijk, de reputatie van mackie kennende, of dit ding ooit op de markt komt.
Ze zijn wel heel slim bezig om eerst de meningen te gaan peilen en dan em definitief in hardware vast te leggen.
Das pure klanten marketing en bepalend of zo'n ding ooit verkoopbaar wordt.

software matig kun je natuurlijk wel alle kanten uit met touchscreens, een knoppie of ledbar
meer of minder is opeens geen probleem meer.


greetings,
Peet
 
Back
Top