Cheapo MS20m kits op ebay

Dat gaat dik tegenvallen als de import er nog bijkomt...
 
In beide gevallen ga je met import e.d. erbij toch al gauw op zo'n €900 uitkomen.
 
Uiteraard is er de kans dat er nog import heffingen komen, maar dat hoeft niet.
Maar zelfs indien dat zo is ben je nog een stuk goedkoper uit dan wanneer je in NL koopt.

Je kan vragen of ze een lagere waarde op het pakket willen vermelden, dat doen 'ze' soms wel.
 
Dromen staat vrij. Ik koop tientallen dingen per jaar in de states en heb altijd prijs (hoewel - zie knipoog) . Ze vragen je betaling als bewijs bij import en dan hang je, tenzij je echt slim bent ;)

Trouwens, die ms20m stond hier enkele maanden geleden te koop voor 850 euro nieuw. Dus "zo uitzonderlijk" is 't niet.
Calm down on that Gas, son ;)
 
Ik heb een maand geleden ongeveer een Roland System 100 model 101 via ebay japan gekocht, gevraagd of hij er 100,- euro op wilde zetten als waarde, en dat heeft ie dus gedaan. :-)
 
Hoe werkt dat trouwens met de MS-20M adapter op het NL lichtnet wanneer je zo'n setje uit Japan of de US hebt? Moet je er dan zo'n omvormer bij gebruiken om 'm niet meteen op te blazen?
 
Ik heb een maand geleden ongeveer een Roland System 100 model 101 via ebay japan gekocht, gevraagd of hij er 100,- euro op wilde zetten als waarde, en dat heeft ie dus gedaan. :-)

De post vraagt me elke keer 't betaalbewijs. Dus de kunst is om er een laag te hebben.
 
In 2 delen betalen? 1 van 100 en 1 keer het resterende, of werkt dat niet?
 
De post vraagt me elke keer 't betaalbewijs. Dus de kunst is om er een laag te hebben.


Wat een wantrouwige post hebben jullie.. ;)

Maar ik kreeg alleen een factuur voor over het opgegeven bedrag.

Dat zal nog wel veranderen in de toekomst dan denk ik. :)
 
Hoe werkt dat trouwens met de MS-20M adapter op het NL lichtnet wanneer je zo'n setje uit Japan of de US hebt? Moet je er dan zo'n omvormer bij gebruiken om 'm niet meteen op te blazen?
Die adapter kan gelijk achter in de kast gegooid worden. Dat gedoe met die onhandige omvormesr. Koop een 230V met de juiste polariteit
 
Bij de Ms20-m wordt standaard de Ka310 voeding geleverd. Die werkt tussen 100 en 240 volt. Import hoeft dus geen probleem te zijn wat dat betreft. Gewoon een passend netsnoer voorzien en klaar.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 91
Back
Top