• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

BEMI Music Easel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

coony

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juli 2009
Berichten
60
Locatie
Evere/Brussel
Rechtstreeks van BEMI besteld in Februari 2013, geleverd gekregen in Mei 2014.

Deze was vooral bestemd voor optredens maar heb daar tegenwoordig weinig of geen tijd voor, laat staan voor gebruik in de home studio...:erm:

Deze Easel is perfect gebouwd, niet zoals enkelen van de eerste exemplaren die de deur uitgingen bij BEMI...

Is nu uitgerust met een Rogan knobset, originele knoppen meegeleverd.

easel%201_zpsqrwwao0b.jpg
easel%202_zpswk9iflal.jpg


Hier en daar lichte slijtage van paneelbedrukking, anderszins vlekke-, deuken- en schrammenloos.

easel%204_zpsp746jjc9.jpg


De 218 is mooi vlak en zonder lelijke vlekken (behalve zeer lichte op 14 en 16) of krassen.

easel%206_zps2b1kvx1h.jpg


Deze Easel is altijd respectvol gehanteerd en heel zorgvuldig onderhouden, heeft de home studio maar enkele keren verlaten.

Het werkt absoluut 100% naar behoren, speelt en klinkt fantastisch.

Ik heb de "mod osc bleed into reverb" mod volgens het boekje geïnstalleerd, werkt perfect en heel efficient.
Headphones Out vanuit de fabriek ruisvrij gemaakt.
Laatste versie van de DC to DC converter/MIDI interface board is geïnstalleerd (het origineel bord krijg je ook mee) en doet zijn werk ( MIDI heb ik nooit geprobeerd of gebruikt...)

Geleverd in originele valies (met sleutels) en in originele "box in the box" verpakking,

easel_zpsbef6byrg.jpg


easel%200_zpsjtrmd2k1.jpg


en met volgende toebehoren :

easel%207_zpsvccoglek.jpg


- pouch
- sleutels voor valies
- gedrukte gebruikershandleiding (BEMI second revision)
- 15 program cards met assortiment weerstanden
- 1 mini schroevendraaier (altijd handig...)
- 1 x 100cm Buchla audio cable (tiny jacks)
- 1 x 30cm Doepfer mini jacks patch cord
- 1 x 90cm diy 1/4"-1/8" patch cord
- 1 x 140cm diy 1/4"-1/8" patch cord
- 1 x 95cm zwart banana patch cord
- 2 x 45cm groen banana patch cord
- 4 x 45cm geel Pomona banana patch cords
- 6 x 20cm rood Pomona banana patch cords
- 6 x 10cm zwart Pomona banana patch cords
- 6 x zwart Pomona stackable shorting bars

Dit alles met de waarborg voor een hele mooie, perfect betrouwbare en duurzame Easel, zonder de gekke wachttijd voor 4200€

Als je het wil, kom het ophalen in Brussel... Ik ben bereid om tussen te komen in de benzinekosten, ik nodig je uit voor een etentje 8~ en laat je zelfs op mijn sofa slapen indien nodig :z
Versturen doe ik niet, tenzij je het zelf organiseerd en betaalt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top