• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil - Analoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

KSUS

The Syncopath
Lid sinds
8 februari 2013
Berichten
587
Locatie
Babylon
Ik wil wat anders. (analog only)

Ik heb te ruil:

Roland JX3P - zeer goede staat. (€450)
Yamaha AN1X - gebruikte staat (€300)
Ensoniq ASR-10 incl zipdrive, SCSI interface en veel DVD's met betaalde sounds. - goede staat (€600)
Mackie 24-4 - 1 kanaal kraakt bij de trim pot en onderin wat letters, daar moet een tape'je op. (€275)
Novation Bassstation 1 rack - prima staat. (€160)

Ik hoor graag wat jullie te bieden hebben, ben overal in geinteresseerd, synths enkel analoog.

(compressors, FX, pre-amps, analog percussie etc.)

Prijzen staan er evt. ook bij, maar wordt liever verrast met wat zooi waarvan ik nog nooit gehoord heb.
 
Hooooo, typefoutje: JX3P moet zijn JX8P.

Roland JX8P - zeer goede staat. (€450)
 
Bass Station is gereserveerd voor ruil met wat mooi zelfbouw spul :).
 
Bass station geruild voor mooi moog filtertje. :)
Dies dus weg.
 
ASR-10 ook weg, geruild voor de ELKA EM22 aan een aardig SF lid.

De rest moet ook nog weg boys. Ik wil een andere studio!
 
Sorry voor de extra kick. Maar de EDIT knop is zoek..

Die AN1X mag echt voor een appel en een ei weg want die irriteert me mateloos.
 
Heb ook weer een Mackie 24-4 liggen, mag ook weg voor iets kleins. Neemt teveel plaats in beslag hier op zolder:P
 
Maatjes,

Besloten om volledig over te gaan op Modular.

Ik heb deze zooi nog steeds hier, en als het kan wil ik dit graag ruilen tegen modular (Euro-rack, beginnend met chassis/voeding/dividers:

AN1X
JX-8P
Waldorf Pulse (al is deze voor de prijs wel heel erg super dik, maar als hij weg moet, moet het maar.)
Mackie 24-4
Goedkoop EQ'tje (merk onbekend. - 30 bands - werkt prima)
Limiter/Compressor (Stage-Line? werkt ook prima, wordt nu ingezet op kicks/snares en basslines.
JV1080
 
AN1X aan een vriend kado gedaan en Mackie geruild voor beatstep pro.

Deze mag wel op slot, de rest laat ik toch hier.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top