Emu 6400 ultra hulp gevraagd

Gijsl

Leuk man
Lid sinds
16 Maart 2012
Berichten
156
Hallo, ik heb wat hulp nodig.

Ik heb een hele tijd terug een 6400ultra sampler 2e hands overgenomen. Heeft het altijd goed gedaan. Laatst kwam ik erachter dat de software nog op 4.01 stond, dus ik ben gaan kijken hoe deze te upgraden valt. Na wat onderzoek heb ik een Ultra Flash prep floppy en de EOS 4.7 floppy van ebay gehaald, bij aankomst steek ik de Flash prep in de emu, de emu vraagt voor een update, Enter, en ik krijg een Read Err(or) at sector 0. Op dit moment vraagt hij om via het flash floppy te booten, maar bij Ja krijg ik opnieuw de read error en gaat het in een cirkeltje rond.

Dus het updaten lukt blijkbaar niet, helaas kan ik nu ook de emu niet normaal meer aanzetten omdat hij blijkbaar de flash van de emu zelf verwijderd heeft...

Kan iemand me helpen? =( Zou de floppy drive mank zijn?
 
Oke, ik heb weer eens te vlug geroepen. Na een stuk of 20 keer pakt hij de floppy ineens wel goed, en heb de sampler succesvol kunnen updaten naar 4.7. Was blijkbaar een beetje gestressed dat ik mijn sampler kwijt was. Mochten er nog mensen zijn met een ultra sampler die willen updaten stuur me maar een berichtje.
 
Back
Top