• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK elektron rytm, analog 4 en octatrack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TmKing

Ingeburgerd
Lid sinds
13 november 2014
Berichten
54
Ik overweeg om mijn 3 elektrons te verkopen.

2 ervan zijn nagelnieuw en amper gebruikt, de rytm is aangekocht eind oktober 2015 en de analog 4 ook ongeveer, beide toestellen zijn in absolute nieuwstaat (misschien 2 uur op de rytm getokkeld,analog 4 nog veel minder).

Alles heeft in rookvrije omgeving gestaan.

De octatrack heb ik hier overgenomen enige tijd geleden op het forum. Daarvan heb ik ook nog de doos en toebehoren, hij is ook in zeer goede staat.

Ik wil gerust verzenden, via de post.

Prijs overeen te komen, voor de rytm en analog 4, beiden in nieuwstaat, zou ik toch zeker 1000 euro per stuk willen, voor de octatrack heb ik 900 euro betaald, hier wil ik zakken tot 800.

Mail mij liefst op
Tim.degroote@telenet.be

Groeten

Tim

Ps. Indien iemand ze alle drie wilt kopen, doe ik er nog dat keyboard (samson graphite 49) gratis bij.
image.jpg
 
Octatrack ga ik nog houden, sorry mensen, maar de rytm en de analog 4 mogen de deur uit.

Excuses voor de verwarring.

Groeten

Tim
 
Analog rytm komt ook met enkele samplepacks, gekocht op de site van elektron, nl de house, trance pack en nog ene, ben de naam vergeten.
 
Up

Dus

Elektron analog 4 te koop, bodemprijs 975 euro, in absolute nieuwstaat, met alle toebehoren (aangekocht in oktober 2015).

groeten

Tim
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top