• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FOAMZORB PANEL 50 - Akoestische panelen / Acoustic Panels

Hallo allemaal,

Ik heb de akoestische behandeling van mijn nieuwe studio toch iets anders aangepakt dan ik in eerste instantie van plan was, en dus heb ik nog zes (zegge: 6) dozen akoestische panelen over.

Iedere doos bevat 20 akoestische panelen met de afmetingen 5 x 60 x 30 cm. Het totale oppervlak van één doos is 3,6 m2. Deze panelen zijn gemaakt van professioneel, hoogwaardig akoestisch materiaal met een dichtheid van 30 kg/m3.

De dozen zijn ongeopend en de panelen zijn dus in absolute nieuwstaat! Ik heb ze een tijdje geleden met 40% korting gekocht en voor dezelfde kortingsprijs biedt ik ze nu te koop aan, voor een vaste lage prijs van 130 euro per doos!

Ophalen is het makkelijkst, ik woon onder Eindhoven, maar verzenden kan op kosten en voor risico van de koper.

En zo zien ze eruit.

Vriendelijke groeten!



** Excuus voor de dubbele schop.
 
... ik had gedacht dat dit een stuk sneller zou gaan, maar we hebben geen haast.

Hallo allemaal,

Ik heb de akoestische behandeling van mijn nieuwe studio toch iets anders aangepakt dan ik in eerste instantie van plan was, en dus heb ik nog zes (zegge: 6) dozen akoestische panelen over.

Iedere doos bevat 20 akoestische panelen met de afmetingen 5 x 60 x 30 cm. Het totale oppervlak van één doos is 3,6 m2. Deze panelen zijn gemaakt van professioneel, hoogwaardig akoestisch materiaal met een dichtheid van 30 kg/m3.

De dozen zijn ongeopend en de panelen zijn dus in absolute nieuwstaat! Ik heb ze een tijdje geleden met 40% korting gekocht en voor dezelfde kortingsprijs biedt ik ze nu te koop aan, voor een vaste lage prijs van 130 euro per doos!

Ophalen is het makkelijkst, ik woon onder Eindhoven, maar verzenden kan op kosten en voor risico van de koper.

En zo zien ze eruit.

Vriendelijke groeten!
 
Back
Top