• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boss SP-202 loopsampler, Zoom MRS-4B digitale 4-sporenrecorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

creme_brulee

Stamgast
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
360
Locatie
Amsterdam
Boss SP-202 inclusief SmartMedia kaartje (2Mb, 5V)
Werkt 100%. Heeft wat gebruikssporen, maar ziet er nog heel netjes uit. Er is wel een stukje plastic aan de zijkant boven afgebroken (zie foto).
Zonder stroomadapter, maar werkt met 6 penlite batterijen die lang meegaan.
Handleiding kun je gratis downloaden van de Roland site
€ 125,-


8-outputs uitbreidingskaart voor een Ensoniq ASR-X.
Omdat ik er te weinig gebruik van maak. Komt rechtstreeks uit mijn eigen Ensoniq ASR-X.
€ 50,-


EXP-1 Real World uitbreidingskaart voor een Ensoniq ASR-X
Omdat ik er te weinig gebruik van maak. Komt rechtstreeks uit mijn eigen Ensoniq ASR-X.
Moeilijk te vinden. Past ook in een Ensoniq MR.
De EXP-1 uitbreidingskaart bevat 24 MB aan World and Ethnic Waveforms en Sounds. Bevat 441 waves en meer dan 500 sounds en drum kits die specifiek hiervoor zijn opgenomen op lokatie in Azie, Afrika, Europa, Zuid-Amerika en Noord Amerika.
Je kunt wat demo-samples hiervan beluisteren op deze website: http://evg2003.narod.ru/mrack(wordt voorafgegaan door een advertentie van 20 sec)
€ 75,- of ruilen voor de EXP-2 Drum Expander kaart


Zoom MRB-4 Multitracker incl. SmartMedia kaartje 128Mb (3,3V)
Ik ben er altijd heel zuinig op geweest. Werkt 100% en ziet er als nieuw uit.
Incl. originele stroomadapter, handleiding, 128Mb SmartMedia-kaart en de doos (die is alleen niet zo mooi meer)
€ 50,-


Mengpaneeltje Behringer Eurorack UB802
8-input (2 mic, 2 mono, 2 stereo), Stereo FX End/Return bus, 48V fantoom-voeding voor condensator mic's etc.
Weinig gebruikt en ben er altijd zuinig op geweest.
Incl. originele stroomadapter, papieren handleiding en de doos.
€ 15,-

Alles is op te halen in Amsterdam of kan ik tegen een meerprijs versturen binnen Nederland. Liever geen ruilvoorstellen
 

Attachments

  • IMG_1719.jpg
    IMG_1719.jpg
    80,4 KB · Bekeken: 128
  • IMG_1712.jpg
    IMG_1712.jpg
    65 KB · Bekeken: 104
  • DSC00298.jpg
    DSC00298.jpg
    85,7 KB · Bekeken: 98
Last edited by a moderator:
ASR-X uitbreidingskaarten en Behringer mengpaneeltje zijn :verkoght:

Blijft over:

Boss SP-202 inclusief 2 Mb SmartMedia kaartje € 125,-
Zoom MRB-4 Multitracker inclusief 128 Mb SmartMedia kaartje € 50,-
 

Attachments

  • IMG_1723.jpg
    IMG_1723.jpg
    75,9 KB · Bekeken: 107
  • IMG_1713.jpg
    IMG_1713.jpg
    81,1 KB · Bekeken: 107
OK, waarom is de Zoom MRS-4B eigenlijk zo'n leuk apparaat ?

De Zoom MRS-4B is een kleine, draagbare, makkelijk te bedienen 4-sporen digitale recorder met ingebouwde effekten.
Heeft nog de eenvoud van een cassette multitracker, maar dan zonder ruis.
Ideaal is dat hij een MIDI-uitgang heeft waarmee je een drumcomputer tijdens je opname via de AUX-IN kan beluisteren en die dan synchroon loopt met het tempo.
De geluidskwaliteit is ondanks de compressie van max. 32kHz heel erg goed.

Via de 2 inputconnectors kun je 1 of 2 sporen tegelijk opnemen (per spoor in mono of samen in stereo)
Voor elk van de 4 sporen heb je 8 virtuele sporen ter beschikking waar je naar kunt opnemen of kopiëren.
Per spoor heb je een 2-bands EQ, panning en send effect level.
Als insert-effect kun je kiezen tussen een limiter, compressor, versterkersimulaties of diverse microfoonprocessors
De send-effecten zijn o.a. echo, galm en chorus

Opnemen doe je op een verwisselbare SmartMedia kaart. De 3,3V versie, die is nog makkelijk te krijgen. Je krijgt een 128 Mb SmartMedia kaart met genoeg ruimte voor een lange take. Met een (optionele) kaartlezer die SmartMedia kaarten ondersteund en de gratis software van Zoom kun je je opnames overzetten naar PC of daarvandaan weer terugzetten. Zo krijg je weer ruimte op je SmartMedia kaart. Tevens kun je opnames overzetten naar WAV-formaat.

Hij heeft een opname-metronoom die je eventueel ook kunt uitzetten.
Hij werkt op 4 penlite-batterijen of op de meegeleverde 220V stroomadapter.

Prijs blijft € 50,- of ik hou hem.

Als je de de Boss SP-202 nog niet kent zou je de reviews op Sonic State moeten lezen.
Deze mag weg voor € 115,-
 
Zoom MRS-4B

Zoom MRS-4B

Boss SP-202 is :verkoght:

Zoom MRS-4B is er nog.
Leuke 4-sporen draagbare, digitale recorder. Opnemen met het gemakt van een 4-sporen cassetterecorder, maar met digitale geluidskwaliteit.
€ 45,- voor de snelle beslisser
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top