adapter Roland ACI-220J

Denniz

Nieuwkomer
Lid sinds
4 april 2010
Berichten
13
Beste synth. experts,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. In mijn live setup gebruik ik oa. de Roland PC200 mk en de Roland SP303 adaptors. Nu is mijn adaptor echt kaduuk en zoek een vervanger. Natuurlijk kan Roland mij er een verkopen voor in mijn ogen een belachelijk hoog bedrag, maar echt tevreden was ik nu ook weer niet met de adapter. Ik vind het niet fijn dat het adapterblokje meteen in het stopcontact moet worden gestoken. (minder ruimte voor andere stekkers, gaat wringen ed. Ik heb liever dat vanuit het adapterblokje 2 snoeren gaan 8) een naar de mijn instrument en 1 naar de stekkerdoos/stopcontact :okdan:

Weet iemand of hier een mooi kloon voor is die aan deze eigenschappen voldoet? Ik ben zelf niet zo'n knutselaar ;{
 
Ik vind zo snel deze, ik kan zo niet opmaken wat voor plug er precies aanzit, maar zou niet iedere schone 9VDC adapter de klus kunnen klaren?
 
Ik zou even bij EOO kijken. Die hebben allerlei voedingen. Ik weet niet of hij 9v of 12v moet zijn maar deze zou bijvoorbeeld kunnen:

http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewProd&productId=12590

Let op: bij Roland zit de + en - meestal precies andersom dan wat gebruikelijk is. Bij bovenstaande adapter zal je dan de stekker er anders op moeten solderen oid.
 
Back
Top